Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik wel merk is dat ze veel omhoog strooien. Mijn tevredenheid is wel minder nu, voor mijn gevoel verlichten ze ook minder goed ondanks dat ze veel feller zijn.@Boszna klopt werken heel goed ik heb ze zelf op 40% gezet.
Je kan de lamp controle uitcoderen.Mocht er iemand zijn met een 6C die ook interesse heeft in de H8 mistlampen dan hoor ik het ook graag, 6R geeft helaas dus melding
Maar gezien het filmpje dat je hebt toegevoegd, dus wel een canbus error. De LEDjes die ik er nu in heb zitten geven me geen error... tot ik de auto in z'n vrij (start/stop) zet, dan krijg ik alsnog een foutmelding.Ik heb kenteken verlichting deze zijn even fel als de OEM dat zijn en passen goed. de andere van license led zijn meestal te vel vind ik.
License LED:
Originele 2 Stuks Oem Licht Kenteken Led Kentekenverlichting Fit Passat B7 Golf MK7 Scirocco Cc Polo 6R 35D 943 021 Een - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Vagcom:
@Robin-1991 , hoop niet dat je t erg vindt, maar je informatie past goed in dit topic, dus ik citeer je even. Thanks voor t vinden, ze gaan op mijn Alilijstje!Ik heb eindelijk goede led lampen voor de achteruit rij verlichting!!
Led lamp BA15s
Zijn de felste leds die ik heb gehad, echt een aanrader.
Geeft hier ook geen fout code op het instrumentenpaneel ,
@Robin-1991 , hoop niet dat je t erg vindt, maar je informatie past goed in dit topic, dus ik citeer je even. Thanks voor t vinden, ze gaan op mijn Alilijstje!
Maar gezien het filmpje dat je hebt toegevoegd, dus wel een canbus error. De LEDjes die ik er nu in heb zitten geven me geen error... tot ik de auto in z'n vrij (start/stop) zet, dan krijg ik alsnog een foutmelding.
Misschien toch maar OEM LEDjes halen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.