Agaam
Actief lid
Ja klopt.Is dat in je reflectorkoplampen? P
Volkswagen
Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt.Is dat in je reflectorkoplampen? P
Waar heb je die gekocht? Link aub
20.88US $ 40% OFF|2PCS H7 LED Headlamp H4 H11 H8 H9 9005/HB3 9006/HB4 9012 HIR2 10000LM 6000K White Car led Headlight Bulbs Fog Lights Car Lights|Car Headlight Bulbs(LED)| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ze staan 2x 90 minuten per dag aan, tot dusver (circa 1 week) geen last van oververhitting. Dit kan echter ook aan de koude buitentemperatuur liggen, volgensmij heeft @Agaam hier eerder wél last van gehad.Thx! Heb je ze al langdurig aan gehad? Oftewel, raken ze niet oververhit?
Dit is niet waar. Aftermarket LEDs mogen wettelijk gezien niet. Als je deze in je halogeen reflectors bouwt en er de openbare weg mee op gaat riskeert je een boete van €140,-.Het mag gewoon zolang je verlichting maar aan de regels voldoet, of dat nou LED of Xenon is, aftermarket of niet, maakt niet uit.
Ik haal de koplampen er uit. Het zijn maar twee schroefjes en op een handdoek op een tafel is makkelijker monteren dan rommelen in de motorkap. Let wel op dat je de bevestigingsbeugels niet afbreekt!Kun je trouwens de lampen makkelijk vervangen? Of is het noodzakelijk de lichtunit eruit te halen of de bumper te demonteren?
Dit geldt ook voor de polo AW?Ik haal de koplampen er uit. Het zijn maar twee schroefjes en op een handdoek op een tafel is makkelijker monteren dan rommelen in de motorkap. Let wel op dat je de bevestigingsbeugels niet afbreekt!
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik werk liever aan tafel, dan in de motorkap. Ik gok dat de bevestiging van de koplampen niet veel is veranderd. Gooi je motorklep eens open en kijk, zou ik zeggen.Dit geldt ook voor de polo AW?
Het mag gewoon zolang je verlichting maar aan de regels voldoet, of dat nou LED of Xenon is, aftermarket of niet, maakt niet uit.
Dit is niet waar. Aftermarket LEDs mogen wettelijk gezien niet. Als je deze in je halogeen reflectors bouwt en er de openbare weg mee op gaat riskeert je een boete van €140,-.
Zoals boven vermeld hebben LED lampen geen E-keurmerk ookal is de pakkans vrijwel nihil en doen ze er bij de APK zolang het goed is er niet moeilijk over, maar het mag eigenlijk niet.Linkje naar het artikel uit de wet aub.
Ik weet niet wie Stephanie is, maar ik vind inderdaad zelf die boete te hoog om dat risico te gaan lopen. Wel zonde dat de regelgeving hierin achter loopt.Niet voldoen aan de wet kost je €140,- per ivertreeening. Wat mij betreft is dat veel geld om zomaar over de balk te gooien, Stephanie!
@Ferdi Ja je moet wel de lichtunits eruit halen maar zit maar met 3 schroeven vast, en dan heb je hem er zo uit.Kun je trouwens de lampen makkelijk vervangen? Of is het noodzakelijk de lichtunit eruit te halen of de bumper te demonteren?
Jawel, zijn originele Phalips!Ik denk niet dat het originele Philips lampen zijn, ze zien er heel anders uit dan de LED lampen op de site van Philips zelf.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.