Pigeon
Beheerder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Linker en rechter lampje swappen of de led horizontaal zelf omdraaienDank Pigeon. Gelukkig is het allemaal gelukt.
Wel 1 vraagje. 1 van de spiegellampjes is iets te kort. Stroom krijgt die wel maar hij zit niet stevig vast. Elke keer als ik m terugclick, draait die op zn rug>>minimaal licht. De onderkant is zwaarder dan de led zijde (wet van de zwaartekracht).
Ik heb de verkoper al benaderd maar kan ikzelf ondertussen iets doen?
Linker en rechter swappen al getest, led draait nog steeds naar boven ( de kortere led dan).Linker en rechter lampje swappen of de led horizontaal zelf omdraaien
Heb jij een foto van hoe het er vanuit de binnenkant uitziet? Zit gewoon de afdekdop op de lamp? Geen last van warmte of het smelten van onderdelen wat je weleens hoort?!
Plug & play. Voor h7 led heb je wel een adaptertje nodig, kan je eventueel een linkje sturen. De h8 passen zo. Is beide plug &'play naast de adapter dan.Wellicht een hele stomme vraag, maar betreffende de H7 en H8 leds: Is dit "plug en play" bij de 6R H7 koplamp en de mistlamp? Of moet ik met draadjes in de weer?
@Ferdi Nou die bevielen niet zo goed, werd te warm met de kap erop en gaf naar bepaalde tijd storing.Heb jij een foto van hoe het er vanuit de binnenkant uitziet? Zit gewoon de afdekdop op de lamp? Geen last van warmte of het smelten van onderdelen wat je weleens hoort?!
Goed om te weten. Naar mijn idee kost een goede LED lamp al snel €80-€100. Maar ben benieuwd naar de Novsight@Ferdi Nou die bevielen niet zo goed, werd te warm met de kap erop en gaf naar bepaalde tijd storing.
heb nu weer ander merk in bestelling, kijken of die beter zijn. Novsight Mini h7
Ben toch voor een ander soort gegaan omdat ze een mooie aanbieding hadden.@Ferdi Nou die bevielen niet zo goed, werd te warm met de kap erop en gaf naar bepaalde tijd storing.
heb nu weer ander merk in bestelling, kijken of die beter zijn. Novsight Mini h7
Ja heb ik op gelet, maar heb een test van deze lampen gezien en komen goed uit de bus, zal eventjes kijken of ik het filmpje voor je kan vinden, en och ja mooie aanbiedingLet op met strooilicht. Ik ga voglende maand bij Odijk een set H7R Xenon halen. Dit is om strooilixht tegen te gaan.
Link Led h7Kun je mij de link sturen
Is dat in je reflectorkoplampen? P
Stomme vraag misschien, maar ik zie overal grote en kleine disclaimers dat al die aftermarket LED en XENON verlichting niet op de openbare weg mag. Dat risico nemen jullie op de koop toe?
Nieuw (auxito h7 led) ten opzichte van oud (gewone halogeen h7 van ~8 euro)
Voorderest niet veel duidelijke foto's gemaakt, ik vind het zelf zeker wel de moeite waard.
Vrij eenvoudig af te stellen en strooilicht is gelukkig vrijwel niet aanwezig.
Heeft iemand toevallig een linkje naar werkende stadslicht leds? Mag ook een Nederlandse webshop zijn!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.