Heb je idd nodig.Heb je LED adapters nodig gehad?
Volkswagen
X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je idd nodig.Heb je LED adapters nodig gehad?
YepHeb je LED adapters nodig gehad?
Welke heb jij hiervoor gebruikt? Ik zie veel verschillende!
Als je zin hebt om te wachten:Welke heb jij hiervoor gebruikt? Ik zie veel verschillende!
Ik heb hier https://www.topledverlichting.nl/we...di-mercedes-vw-bmw-saab-led-adapters-set.html een setje besteld. Paste prima om de dimlichten leds, maar niet om de Ali liedjes.Welke heb jij hiervoor gebruikt? Ik zie veel verschillende!
Ik kreeg de lampen niet goed afgesteld. Veel strooi licht. Van de week nog eens een poging wagen.Ik heb de originele adapters beetje plat geslagen en gebogen ik moet de adapters voor led nog binnen krijgen. Maar ziet er prima uit moet alleen beetje afgesteld worden.
Van de handleiding, "LED chips on the sides should point to three and nine o'clock respectively after installation.".@Agaam heb jij de LED lampen gemonteerd met de ledjes zeg maar boven/beneden of heb je van links/rechts?
Ik heb hier https://www.topledverlichting.nl/we...di-mercedes-vw-bmw-saab-led-adapters-set.html een setje besteld. Paste prima om de dimlichten leds, maar niet om de Ali liedjes.
Ik kreeg de lampen niet goed afgesteld. Veel strooi licht. Van de week nog eens een poging wagen.
Deze mistlampen heb ik. Superfel!
€ 12,52 31% Off | 2xExtremely Heldere H8 H11 H10 9145 HB3 9005 HB4 9006 H16 PSX24W 2504 H7 LED Fog Light Bulb Lamp 6000k Wit/3000 k Goudgeel
@Issam, vraagje hoe heb jij het grootlicht? ook links/rechts? want die van mij werken echt van geen kant, Dimlicht perfect, groot licht niet@Daantje050 ik heb de lampen laten controleren bij garage met een afstel apparaat.
@de rest, mijn lampen zijn klaar dimlicht en grootlicht.
Ik heb de originele adapters beetje plat geslagen en gebogen ik moet de adapters voor led nog binnen krijgen. Maar ziet er prima uit moet alleen beetje afgesteld worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.