Lampen vervangen door LED

aeonius

Bekend lid
856
619
114
Gewapend met de lampentabel onder m'n arm, ben ik eens een beetje door Ali heen gegaan om te kijken wat ik kon vinden. De volgende lijst bevat als het goed is alle lampjes voor de voorkant van de auto. Tevens kenteken verlichting en diverse voor binnen (nog niet alles kunnen vinden). Ik had nog een paar vraagjes, in 't rood. En ik vroeg me af of er mensen zijn die opmerkingen/suggesties hebben wat betreft de lampjes. Ik hoor t graag!

Edit:
  • De intereurverlichting is geplaatst. Alles werkt, maar de kentekenverrlichting geeft een fout.

Edit 2
  • Knipperlichten voor geplaatst. No issues, erg fel.
  • Stadslicht geplaatst. Geen problemen.
  • Mistlichten geplaatst. Geen problemen (in mijn auto, in een AW in dit topic wel).
  • DRL geplaatst. Ook geen problemen.

H7 55W LongLife - PX26d
Dimlicht
Grootlicht
€ 18,41 per 2.
Link

PY21W - BAU15s
Knipperlicht voor
Knipperlicht achter
€ 14,51 per 2.
Link

W21W - T20
Dagrijverlichting 6C
€ 11,79 per 2.
Link

H8 35W - PGJ19-1
Mistlicht
€ 10,84 per 2.
Link
Of € 12,52 per 2. Bedankt voor de tip, Jay511!
Link

C5W 38mm
C5W -festoon 38mm
W5W - T10
Interieurverlichting
Make-up-verlichting
Kentekenverlichting
Leeslamp
Voet
Achterbak-verlichting

€ 16,12 voor hele set. Bedankt Roon!
Link - De kentekenverlichting geeft helaas een canbus fout. De rest werkt super (want geen canbus op de interieur verlichting).

W5W - T10
Stadslicht
€ 2,78 per 2.
Link


Nog niet gevonden, of nog niet gezocht:
Mistachterlicht H21W - BA9s
Stadslicht achter W16W - T20
Remlicht P21W P21W - BA15s
 

Bijlagen

  • lampjes.png
    lampjes.png
    90.8 KB · Weergaven: 246
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Eigenlijk heb ik een vraag over dit onderwerp. Het is toch zo dat VW gebruik maakt van een CANBUS systeem. In mijn perceptie kun je daarom niet zomaar elke lamp door LED vervangen, omdat de canbus daar moeite mee heeft. Of zit ik op een heel andere golflengte?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
eigenlijk heb ik een vraag over dit onderwerp. Het is toch zo dat VW gebruik maakt van een CANBUS systeem. In mijn perceptie kun je daarom niet zomaar elke lamp door LED vervangen, omdat de canbus daar moeite mee heeft. Of zit ik op een heel andere golflengte?
Daar heb je helemaal gelijk in. Vandaar dat ik ook zoek op lampen waarbij vermeld staat dat deze ook werken met Canbus systemen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!