Vulptereen
Lid
Beste forum leden,
ik ben vandaag nieuw op dit forum dus zal ik mijn eigen eerst even voorstellen.
Mijn naam is Erik en ik heb sinds 2 jaar een Polo Cross DSG uit Duitsland.
Ik rijd er niet zoveel mee omdat ik een erg druk bestaan heb en bovendien heb ik ook nog een VW Transporter waar ik de nodige kilometers mee maak voor mijn werk.
Mijn vraag:
ik had er een jaar geleden 2 H 7 led lampen in gezet van Ali.
nu moest hij vorige week gekeurd worden en je raad het al afgekeurd, volgend de keurmeester geven deze lampen geen beeld zoals hij dat zegt(geen licht en donker).
Hij liet het zien met die kast die ze voor je lamp zetten(normaal met halogeen zie je die streep, onder licht daarboven donker).
Zijn er losse H 7 Led lampjes voor mijn Polo waarmee hij wel goedgekeurd wordt?
ik had deze gevonden,
ik hoor graag of jullie hier iets mee kunnen?
alvast bedankt voor jullie tijd.
grote groet,
Erik
ik ben vandaag nieuw op dit forum dus zal ik mijn eigen eerst even voorstellen.
Mijn naam is Erik en ik heb sinds 2 jaar een Polo Cross DSG uit Duitsland.
Ik rijd er niet zoveel mee omdat ik een erg druk bestaan heb en bovendien heb ik ook nog een VW Transporter waar ik de nodige kilometers mee maak voor mijn werk.
Mijn vraag:
ik had er een jaar geleden 2 H 7 led lampen in gezet van Ali.
nu moest hij vorige week gekeurd worden en je raad het al afgekeurd, volgend de keurmeester geven deze lampen geen beeld zoals hij dat zegt(geen licht en donker).
Hij liet het zien met die kast die ze voor je lamp zetten(normaal met halogeen zie je die streep, onder licht daarboven donker).
Zijn er losse H 7 Led lampjes voor mijn Polo waarmee hij wel goedgekeurd wordt?
ik had deze gevonden,
Philips X-treme Ultinon Pro6000 HL LED H7 12V 11972U6000X2 E-Keur
Deze hebben wel een goedkeuring voor op de duitse wegen.ik hoor graag of jullie hier iets mee kunnen?
alvast bedankt voor jullie tijd.
grote groet,
Erik
Volkswagen
Polo Cross 6R