Led pakket

Hans,

vraagje ik ben al maanden aan het rommelen met led en word er gek van.
De errors heb ik ook niet maar af en toe hoor je het instrumentencluster snel knipperen bij de richtingaanwijzer net alsof er een lamp stuk is met normale lampjes.
De lampjes knipperen gewoon goed maar het getik van het cluster drive me nuts.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Als je de leads vervangt door analoog geen probleem? Dan zou ik bij Ali een paar voorschakel weerstanden bestellen en er tussen schakelen dan heb je zowat de analoge situatie weer gecreeerd. Het probleem wat je beschrijft ken ik niet maar ben wel alert erop.
Gr Hans

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
@Hansstaal Je hebt toch ook LED in je mistlampen / bochtenverlichting units gestopt? Zo ja; Knipperen de LED's bij het uitgaan als je bochtenverlichting uitgaat?
Voor zover ik dat nu weet is dat niet zo. Ik wil dat best nog eens expliciet na gaan met behulp van een criticus, mijn echt genoten, wordt vervolgt[emoji848]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Geeft je achteruit veel licht in het donker?.
Ik vindt bij de 6r dat deze heeeel weinig licht heeft met achteruit rijden.
Ik heb hier ook al led in.. maar kan altijd beteRStick Out Tongue

Is het een verandering? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan en ik irriteer me er mateloos aan! En de donkere dagen moeten zelfs nog komen, bereid me er liever nu op voor ;) welke heb je gekocht en how to place? Canbus?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
zowel de richtingaanwijzers als de achteruitrijlicht vervangen, er is voorlopig licht genoeg omdat de achteruitrijlampen zowel Links als Recht zijn gemonteerd in tegenstelling tot de R. In mn BGT had ik ook al een ander led lampje gemonteerd, was al beter maar gewoon niet goed voor de bestuurder, is er om gezien te worden denk ik. mocht het niet genoeg blijken in de toekomst dan ga ik extra verlichting plaatsen. maar voor nu icm de camera redelijk voldoende.

iJDM Staart van de Auto Light 1156 LED Canbus BA15S / P21W BAU15s / PY21W S25 3030 12SMD 12V Auto Brake Reverse lamp DRL Rear Parking Bollen

UTB8nCbOeMnJXKJkSaelq6xUzXXab.jpg_50x50.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Dit staat nu bij mij in winkelmandje, deze verkoper bied veel aan, wat error vrij is (inclusief weerstanden)
Ze verkopen ook weerstanden voor H8, H7, H4 etc.. En voor kentekenverlichting en knipperlichten
Ze adverteren ook met plaatjes van dash van VW, dat het error free is

https://nl.aliexpress.com/store/bigsale/1898056_224021.html

Kijk maar bijv. bij deze kentekenverlichting, afbeeldingen bij product
https://nl.aliexpress.com/item/-/32883456510.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.260.26133c00iT8LBR

Misschien ook iets voor jou @Martien , aangezien je nog steeds melding kreeg, ondanks vcds aanpassingen.


Ik moet het zelf nog bestellen, irriteer me aan dat fout indicatielampje in dashboard
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
wit led heb ik nog liggen in de schuur koplamp h4 stadslamp mist en dagrij lampen

achterruit had ik een fout melding knipperlichten gingen te snel

kenteken en intrieur en voet verlichting heb ik ook led

momenteel rij ik met geel led ivm nachtblindheid en vind het wel leuk staan

540.jpg


540.jpg


540.jpg
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
Vandaag m'n led pakket compleet gemaakt door achteruitrijlicht en richtingaanwijzers van led lampjes te voorzien en de gloeipitten als reserve in de koffer.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

@Hansstaal
Kun je aangeven welke fitting de lampen hadden? Elke lampentabel zegt wat anders. Ik weet dat bij de LED achterlichten andere fittingen worden gebruikt voor in ieder geval het achteruitrijlicht.

Klopt het dat bij de LED uitvoering:
Knipper = BA15S P21W
Achteruit = BAU15S PY21W
20s7oyt.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!