Pigeon
Beheerder
Anders langs de dealer gaan voor een lampenlijst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Hansstaal
Kun je aangeven welke fitting de lampen hadden? Elke lampentabel zegt wat anders. Ik weet dat bij de LED achterlichten andere fittingen worden gebruikt voor in ieder geval het achteruitrijlicht.
Klopt het dat bij de LED uitvoering:
Knipper = BA15S P21W
Achteruit = BAU15S PY21W
Ik heb ook slechts 1 achteruitlamp.. (Mijn polo Comfortline Executive is van BJ 9/2018) De rode achterlampen zijn wel van LED maar lopen niet door naar de zijkanten. Stel dat ik ook 2 achteruitlampen wil kan ik dan gewoon een extra lamp inplaatsen of zit waar de mijne ontbreekt helemaal geen fitting etc? (Volgens ontbreekt links)Heb je ook eventueel een filmpje van in het donker?
en hoezo heeft jouwn polo 2 lamper voor achteruit rijden.. die van mij maar 1?
Aha ik zie het al jij hebt het LED pakket voor je achterlampen. Ik heb dit niet maar volgens mij zijn mijn achterlichten wel LED, muv mistlicht, uiteruitlicht (1x), knipperlichten en remlicht.dus gewoon 2 achteruitrijlichten POLO HIGHLINE mei 2018 ledpakket dus wel de speciale achterlichten units maar zelf de ledlampen voor de achteruitzichten vervangen
Koen,
Heb je al antwoord op je vraag? Ik zou het namelijk ook graag willen weten.
Thanks en met niet de goedkoopste bedoel je dat je deze hebt zoals je eerder had vermeld? https://m.nl.aliexpress.com/item/32...tedetail&spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dqT5XuNklopt helemaal, ik heb niet de goedkoopste leds genomen, je weet maar nooit dus ook maar een set voorschakelweerstanden er bij. maar niet gebruikt cq aangesloten.
IJDM Auto Achterlicht 1156 LED Canbus BA15S/P21W BAU15S/PY21W S25 3030 12SMD 12 V Auto Brake Reverse Lamp DRL Achter Parking bollen
http://s.aliexpress.com/aUFZZVVF?fromSns=Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Vraagje, bij de halogeen koplampen, zit de richtingaanwijzer ook in de koplamp verwerkt als een streep?
Dat vind ik nl. Zo mooi bij de led verlichting.
Nee dit is echt alleen maar bij LED pakket.
Dan zet met OBDeleven de lampcontrole toch anders?Vandaag mijn leds ontvangen (P21W) maar ik krijg helaas wel een foutmelding. Moet achteruit rij licht controleren. Via OBDeleven krijg ik backup light error.
Wat zijn nu eigenlijk de beste ali leds, als dagrijverlichting had ik de IJDM lampen zoals Hans ze ook gebruikt. Maar na een half jaar zijn die dus al kapot (knipperen en na verloop uitval van diverse leds in de lamp), iemand die betere kwaliteit heeft?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.