Af fabriek vind ik toch net wat mooier zeker met een folie zie je dit bij het de achterklep goed, ivm je oranje lijntjes van de verwarming.Wel mooi ja. Ik ga die achteraf laten tinten bij mijn tintenboer
Ik was ook zojuist opnieuw bij de dealer en mijn onderstaande configuratie (kort samengevat) zou nu op levertijd week 5 (feb-2020) gepland staan... maar in hoeverre dat betrouwbaar is .Wordt in maart 2020 geleverd. Die week 7 was mss te optimistisch..
Ik was ook zojuist opnieuw bij de dealer en mijn onderstaande configuratie (kort samengevat) zou nu op levertijd week 5 (feb-2020) gepland staan... maar in hoeverre dat betrouwbaar is .
1.0 TSI 70 kW 95 pk 7 versn. DSG
Pure White
Velgen 'Sebring', 16 inch lichtmetaal
Advance pakket
Executive pakket
R-line ex- interieur pakket
Achteruitrijcamera (Rear View)
Digitaal intrumentenpaneel (Active Info Display)
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Telefoon draadloos oplaadbaar
Ik heb de bestelling nog niet definitief geplaatst. Nog twijfels over de velgen, zie mijn post elders.Ja dat moeten we afwachten, wanneer is de jouwe in bestelling gegaan? Mijne pas gisteren.
Volgens mijn dealer krijg ik m’n 1.5Polo de week van 10 januari... hoop het! Besteld eind juli.
@Marnix zijn dit de Sebring 16” velgen? Ik wil graag ook antraciet, is dat dan de standaard Sebring of de Sebring “zwart”?Zo...na 6,5 maand wachten is daar eindelijk de Polo
@Marnix zijn dit de Sebring 16” velgen? Ik wil graag ook antraciet, is dat dan de standaard Sebring of de Sebring “zwart”?
Ge-wel-dige tip van je!Scheelt mij ook nog eens €400 in mijn voordeel. Style pakket is prima alternatief, ik mis dan volgens mij alleen een R-Line stuur en alu pedalen, maar nu wél de keuze in velgen Pamplona Adamantium Dark.Omdat ik die minder mooi vind heb ik daarom niet voor het R-Line interieur gekozen, maar dus voor de Pamplona velgen en als interieur het Style pakket
Tja levertijden.... zoals ik in mijn voorstel topic aangaf: eind april besteld en zou begin november geleverd worden echter al begin augustus geleverd en ik had toch geen standaard Polo besteld. Dus er is nog hoop dat jullie hem eerder krijgen
Alleen december doen ze niet toch omdst de auto dan een jaar ouder staat geschreven. Is nl. een lease.^ idd dec/Jan zit in de mogelijkheden
Leasemaatschappijen zetten al ergens eind november de auto's niet meer op kenteken/leveren niet meer uit. Dan laten ze de auto op januari afleveren.^ denk niet dat dat voor een lease uitmaakt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.