Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
^ ff gekeken naar mijn besteldatum 26 april en hier gaven ze dus aan levering 8-11-2019.
Ook de mijne is lease (van Mossel) en mocht je het niet gelezen hebben, de mijne geleverd 8-8-2019 (was 25-07 al binnen)
Heb je dan niet van die keiharde stoelen? In de Polo's waarin in heb gezeten, vond ik alleen de R-Line stoelen lekker zitten.Ge-wel-dige tip van je!Scheelt mij ook nog eens €400 in mijn voordeel. Style pakket is prima alternatief, ik mis dan volgens mij alleen een R-Line stuur en alu pedalen, maar nu wél de keuze in velgen Pamplona Adamantium Dark.
^ ff gekeken naar mijn besteldatum 26 april en hier gaven ze dus aan levering 8-11-2019.
Ook de mijne is lease (van Mossel) en mocht je het niet gelezen hebben, de mijne geleverd 8-8-2019 (was 25-07 al binnen)
Nee wij hebben nu de Highline met dezelfde stoelen als de R-Line (althans dat is mij altijd zo verteld) alleen is de bekleding anders en staat het R-Logo er niet op.Heb je dan niet van die keiharde stoelen? In de Polo's waarin in heb gezeten, vond ik alleen de R-Line stoelen lekker zitten.
Of ze hard zijn is een relatief begrip, ik vind ze stevig en vooraf niet te zacht. Heerlijke stoelen voor zowel Highline als R-Line omschreven als “Sport- Comfortstoelen”.Zijn de Highline stoelen dan zo hard?
Of ze hard zijn is een relatief begrip, ik vind ze stevig en vooraf niet te zacht. Heerlijke stoelen voor zowel Highline als R-Line omschreven als “Sport- Comfortstoelen”.
Is veel gunstiger voor de latere verkoop als hij een maand later op kenteken staat waardoor het een 2020 auto is^ Ah okay...weer wat geleerd
Dan moet je echt wel heeeel veel geluk hebben wil je dit jaar nog rijden, het is een beetje raar maar het ligt echt net aan de config of je hem binnen 3 maanden hebt of binnen 9 maanden. in mijn ogen word er toch gewoon een slot op de productie band gereserveerd en zou iedereen ongeveer dezelfde wachttijd hebben maar omdat vw ze in 2 landen produceert is dit nog wel eens verschillend02-07-2019 heeft de dealer na wat vertraging mijn GTI 200PK besteld.
Levering staat in Alphabet op 30-11-2019. Echter de dealer verwacht hem in de eerste week van januari.
Hoop toch dat ik dit jaar nog kan rijden.
Rij nu een 1.0 R-line met 110pk uit 2015.
Je kan er geen pijl op trekken bij VW momenteel, heb je een comfort of highline of welk model?Ik heb alleen als opties:
Geen andere opties gekozen, zou dat wat uitmaken?
- Radio- en multimediasysteem ’Composition Media’ (ZEA)
- Pareleffect lak (CL03b)
ergens tussen de 4 en 10 maanden hahaDe GTI
Zeer zeker, dat is een andere stoel en niet te vergelijken met de Comfortline.Zijn de stoelen beter?
Zeer zeker, dat is een andere stoel en niet te vergelijken met de Comfortline.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.