Wutt. Dus alleen bij de nieuwste iphone Kabels te gebruiken zonder tuss nstukHeb maar even een foto gemaakt. Achter dus ook 2 maal USB-C.
Als jouw Android USB-C is dan zonder tussenstukje inderdaad. Anders een UBS-C - USB adapter kopen.Hoe laad ik mijn android dan op?
Zonder tussenstukjes?
#metooDan eindelijk een extra reden voor mij om usb-c naar Lightning kabels aan te schaffen
Ja ben er ook niet echt blij mee. Het enige 'lichtpunt' is dat ze licht gevenWow.. in de mijne zit nog de klassieke usb. Scheelt een hoop gedoe
Als jouw Android USB-C is dan zonder tussenstukje inderdaad. Anders een UBS-C - USB adapter kopen.
Deze heb ik: https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/2267243/usb-c-naar-usb-a-adapter-20.html
Werkt oke maar opladen deed het gisteren soms wel soms niet. Ook muziek luisteren ging niet met m'n iPhone XS, dat moest via BT.
USB-C naar USB-C kabel aanschaffen. Ik heb zojuist een USB-C naar Lightning kabel besteld, en heb 2 koppelstukjes voor andere kabels die alleen USB hebben.Nee toch. Mijn mobiel heeft een usb-c ingang, de uiteinde van de kabel is gewoon usb.
Hoe moet ik dan laden zonder tussenstuk?
USB-C naar USB-C kabel aanschaffen. Ik heb zojuist een USB-C naar Lightning kabel besteld, en heb 2 koppelstukjes voor andere kabels die alleen USB hebben.
Bijvoorbeeld deze: https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1341475/usb-c-naar-usb-c-kabel-31.html
Serieus?! Ik heb nu nog een fijne super compacte 64GB USB-stick in één van de 2 USB-poorten zitten maar dat betekent dus dat ik in mijn toekomstige Polo USB-C poorten ga krijgen, erg vreemde keuze! (heb je nog wel een 2e SD-card reader in het dashboard kastje zitten?).Ik heb 4 x USB-C poorten in mijn polo(voor en achter 2 x)
Wij hebben zaterdag een polo opgehaald nog voor de moeder van mijn vriendin splinternieuw maar die heeft voorin gewone USB hoor haha hoe kan dit nou weer verschillend zijn bij de polo'sSerieus?! Ik heb nu nog een fijne super compacte 64GB USB-stick in één van de 2 USB-poorten zitten maar dat betekent dus dat ik in mijn toekomstige Polo USB-C poorten ga krijgen, erg vreemde keuze! (heb je nog wel een 2e SD-card reader in het dashboard kastje zitten?).
Ja ze stonden nog naast elkaar die en de mijne, maar ze hebben andere poorten. Denk dat ik de eerste ter wereld bentWij hebben zaterdag een polo opgehaald nog voor de moeder van mijn vriendin splinternieuw maar die heeft voorin gewone USB hoor haha hoe kan dit nou weer verschillend zijn bij de polo's
Ik heb het nog eens nagevraagd, en er zit idd gewone USB in. heb jij de dealer al gevraagd dan?Ja ze stonden nog naast elkaar die en de mijne, maar ze hebben andere poorten. Denk dat ik de eerste ter wereld bent
En welke poorten heb je achterin?Wij hebben zaterdag een polo opgehaald nog voor de moeder van mijn vriendin splinternieuw maar die heeft voorin gewone USB hoor haha hoe kan dit nou weer verschillend zijn bij de polo's
in mijn GTI (2019 model) is sowieso 4 keer normale USB en in die we zaterdag op hebben gehaald (2020 model) ook, als er voorin normaal zit stoppen ze achterin geen USB c, ik vind die voorin ook iets belangrijker, maar ik gebruik die sowieso nooit, 2 voorin is zat, tenzij........ hahaEn welke poorten heb je achterin?
haha precies, ik zit er altijd alleen in, anders had ik inderdaad geen Polo GTI gedaan. alhoewel.. mijn Golf 7 van hiervoor verlaagd enz enz mis ik toch wel een beetje hoor. Wat een heerlijke auto was dat ook. was nu de keuze of een 7 - 1.5 of polo GTI dacht ja doe maar een GTITenzijnje 4 kids hebt..maar dan rij je geen Polo haha.
Ik heb niks vooraf gevraagd, deed de achterdeur open en zag dat er USB-c in zat. Ik vroeg waarom en de dealer zei dat het nieuw was in het 2020 model. Hij zou een koppelstukje voor me regelen maar had ze niet kunnen vinden. Wel vreemd dat die jij opgehaald hebt op dezelfde dag bij dezelfde dealer wel die normale poorten heeft.Ik heb het nog eens nagevraagd, en er zit idd gewone USB in. heb jij de dealer al gevraagd dan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.