haha grappig ja, ik herkende het al op jou fotoHaha om 2 uur! Dat is inderdaad mijn Polo. Heel toevallig!
Volkswagen
Polo AW
2.0 GTI
haha grappig ja, ik herkende het al op jou fotoHaha om 2 uur! Dat is inderdaad mijn Polo. Heel toevallig!
haha ja dat wel! maar blijf toch echt verlieft op mn eigen zwarte AW GTI hahaJa echt toevallig, jij hebt mijn Polo nog eerder gezien dan ikzelf
Ja dat kan ik begrijpen. Stond ook een witte GTI in de showroom, erg mooi. Maar ben al helemaal blij met mijn 1.0 TSI'tjehaha ja dat wel! maar blijf toch echt verlieft op mn eigen zwarte AW GTI haha
ja een een blauwe full options op 17 inch zonde zonde zondeJa dat kan ik begrijpen. Stond ook een witte GTI in de showroom, erg mooi. Maar ben al helemaal blij met mijn 1.0 TSI'tje
Automaat of handgeschakeld?Ja dat kan ik begrijpen. Stond ook een witte GTI in de showroom, erg mooi. Maar ben al helemaal blij met mijn 1.0 TSI'tje
DSGAutomaat of handgeschakeld?
Goede keuze. Ligt het aan mij of worden er meer en meer automaten verkocht...
Ik vermoed meer DSG, wij rijden nu nog een handgeschakelde Polo AW maar hebben een DSG besteld. Ik was wel klaar met schakelen .Ligt het aan mij of worden er meer en meer automaten verkocht...
Ik heb nu een handgeschakelde Ibiza (overigens ook n geweldige auto!!), maar er is nu dus een DSG onderweg. Om dezelfde reden. Ik was klaar met schakelen. Ik wilde meer comfort en ik denk dat een DSG mij dat zeker zal brengen. Rustig cruisen, vvrrrrrrooam. Heerlijk.Ik vermoed meer DSG, wij rijden nu nog een handgeschakelde Polo AW maar hebben een DSG besteld. Ik was wel klaar met schakelen .
Als ik de gti met handbak kon bestellen had ik dat gedaan. Echter ben ik wel benieuwd naar het comfort van een DSG bij files.Goede keuze. Ligt het aan mij of worden er meer en meer automaten verkocht...
Ik rij 60.000 per jaar in de GTI dus ben zeker blij met een DSG doet het goed in de files. de GTI kan je toch bestellen met een handbak? of was dit maar tijdelijk?Als ik de gti met handbak kon bestellen had ik dat gedaan. Echter ben ik wel benieuwd naar het comfort van een DSG bij files.
Ik heb die keuze in heel 2019 niet gezien in ieder gevalIk rij 60.000 per jaar in de GTI dus ben zeker blij met een DSG doet het goed in de files. de GTI kan je toch bestellen met een handbak? of was dit maar tijdelijk?
jawel die is er zeker wel geweest! ik heb hem zelf gezien in de configurator maar staat er nu inderdaad niet meer tussen zie ik.Ik heb die keuze in heel 2019 niet gezien in ieder geval
Ik denk dat ie dan na 2018 niet meer gekozen kon worden, waarom? Geen ideejawel die is er zeker wel geweest! ik heb hem zelf gezien in de configurator maar staat er nu inderdaad niet meer tussen zie ik.
Check ook deze link: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/volkswagen-polo-gti-nu-ook-met-handbak-2/
jawel hoor is in 2019 leverbaar geweestIk denk dat ie dan na 2018 niet meer gekozen kon worden, waarom? Geen idee
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.