Morgen mag ik dan eindelijk m'n Polo ophalen, 7 maanden gewacht. Ik ben erg benieuwd!
Volkwagen
Polo AW Highline
1.0 TSI 95pk
Je bent niet de Koning van Nederland bij de dealer dat ze heel hard gaan lopen voor je hoor, kenteken kunnen ze pas aanvragen als die auto er is duurt paar dagen, rijklaar maken poetsen enz enz. oh en er komen nog meer mensen die ook hun auto verwachten, netjes in de rij aansluiten tot je aan de beurt bent... geduld geduld uiteindelijk krijg je hemIk vind het onwerkelijk dat het voor een dealer langer dan een week (of twee als de auto begin week 45 binnenkomt) duurt om een auto op kenteken te zetten en "rijklaar" te maken.
Heb jij gevraagd dat ze geen kentekenplaathouder plaatsen?
Ik denk dat oud concept gewoon aangehouden word, op nieuwe concepten van vw's zijn ze wel vervangend.Hebben de Polo's die nu in productie gaan de oude of nieuwe logo?
Echt mooi!!
En ik ken geen enkele dealer die reclamevrij een auto achterlaat haha. Dat is netjes.
Maak je geen zorgen, op de achterklep zit er eentje van PONdealer.nl haha
Zit ie echt los op de bumper met clipjes/tape of is dat een boordloze houder?
Morgen mag ik dan eindelijk m'n Polo ophalen, 7 maanden gewacht. Ik ben erg benieuwd!
En? Hoe zijn je ervaringen? En.. foto's?
Hoe laat heb jij hem opgehaald....? wij om 12:30 zie foto van jou auto op de achtergrond haha. en de GTI heb ik nog deze is van een vriendinZaterdag opgehaald, en wat een auto zeg. Rijd heerlijk, ACC is ook echt een topsysteem. Had als voorloopauto een Peugeot 208 maar wat een verschil is dit zeg. Echt een paar klasses hoger voor m'n gevoel.
Heb nog niet erg veel foto's gemaakt maar hier is er 1 bij de dealer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.