Levertijd

Ik vind het onwerkelijk dat het voor een dealer langer dan een week (of twee als de auto begin week 45 binnenkomt) duurt om een auto op kenteken te zetten en "rijklaar" te maken.
Je bent niet de Koning van Nederland bij de dealer dat ze heel hard gaan lopen voor je hoor, kenteken kunnen ze pas aanvragen als die auto er is duurt paar dagen, rijklaar maken poetsen enz enz. oh en er komen nog meer mensen die ook hun auto verwachten, netjes in de rij aansluiten tot je aan de beurt bent... geduld geduld uiteindelijk krijg je hem
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en VM407
die zit er zo op gemonteerd omdat de uitsparing in de voorbumper voor alleen de plaat wel groot genoeg is, maar een houder valt er net niet goed tussen.
Heb hem bij mij ook net aan op de randjes liggen de houder, kwam er toevallig achter omdat ik vond dat die scheef zat toen ik hem ophaalde.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
En? Hoe zijn je ervaringen? En.. foto's? :cool:

Zaterdag opgehaald, en wat een auto zeg. Rijd heerlijk, ACC is ook echt een topsysteem. Had als voorloopauto een Peugeot 208 maar wat een verschil is dit zeg. Echt een paar klasses hoger voor m'n gevoel.

Heb nog niet erg veel foto's gemaakt maar hier is er 1 bij de dealer.
 

Bijlagen

  • Photo 26-10-2019, 14 59 29.jpg
    Photo 26-10-2019, 14 59 29.jpg
    169.6 KB · Weergaven: 61
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Arends1989
Zaterdag opgehaald, en wat een auto zeg. Rijd heerlijk, ACC is ook echt een topsysteem. Had als voorloopauto een Peugeot 208 maar wat een verschil is dit zeg. Echt een paar klasses hoger voor m'n gevoel.

Heb nog niet erg veel foto's gemaakt maar hier is er 1 bij de dealer.
Hoe laat heb jij hem opgehaald....? wij om 12:30 zie foto van jou auto op de achtergrond haha. en de GTI heb ik nog deze is van een vriendin
1572266787237.png
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!