De mijne ook! Alleen is ie een paar maanden later besteld. Gek toch?Die van mijn is pas in week 38 geproduceerd.
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI 115pk DSG-7
De mijne ook! Alleen is ie een paar maanden later besteld. Gek toch?Die van mijn is pas in week 38 geproduceerd.
Harde werker.week 37 geproduceerd, kan ‘m vanaf 8 november ophalen. echter haal ik hem de 15e pas op.
sowieso nieuwe jaar dus, lekker proberen met de dealer zsm te regelen in het nieuwe jaar die kan dit wel weer met de lease regelen
Mijne is in week 1 of 2 van september besteld. Kreeg een verwachte leverdatum 28 januari 2020 door.Mijn Polo is op 5-9-19 besteld door de dealer en verwachtte productie datum was week 50 / verwachtte aflevering week 6-2020.
Vorige week kreeg ik een mail dat mijn auto al in week 47 in productie gaat en de dealer verwacht hem midden januari al af te kunnen leveren. Ik ben benieuwd.
Zo heb ik besteld de laatste week van sep-2019 en staat nu, net een een mail ontvangen, de "definitieve" productie op week 03 in 2020. En dan zal ik er nog 7 weken bij op moeten tellen voordat de auto hier in het land is vermoed ik?Mijne is in week 1 of 2 van september besteld. Kreeg een verwachte leverdatum 28 januari 2020 door.
Wanneer had je m besteld?De dealer geeft aan dat zij de auto morgen binnen krijgen. De auto komt bij PON vandaan. Geeft pon een kenteken aan de auto of doen dealers dat zelf?
Groet,
Mark
02-07Wanneer had je m besteld?
Ik had m 2 weken later besteld, zou ie op dezelfde boot staan?! Heb nog niks vernomen iig.02-07
Die van mij staat niet meer op een bootIk had m 2 weken later besteld, zou ie op dezelfde boot staan?! Heb nog niks vernomen iig.
Geeft pon een kenteken aan de auto of doen dealers dat zelf?
Ik bedoelde dat beide auto's wellicht van dezelfde boot afkomen.Die van mij staat niet meer op een boot
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.