Ze zijn toch pas 4 weken gelden begonnen met bouwen? (Net als die van mij). Denk dat ie nog niet eens op de boot staat.Ik bedoelde dat beide auto's wellicht van dezelfde boot afkomen.
Volkswagen
Polo AW Highline Business R
1.5 TSI
Ze zijn toch pas 4 weken gelden begonnen met bouwen? (Net als die van mij). Denk dat ie nog niet eens op de boot staat.Ik bedoelde dat beide auto's wellicht van dezelfde boot afkomen.
Het bouwen van die auto is met een week of minder wel klaarZe zijn toch pas 4 weken gelden begonnen met bouwen? (Net als die van mij). Denk dat ie nog niet eens op de boot staat.
Nice! Gefeliciteerd. Zo te zien Highline Business R uitvoering.Daar is ze dan!
Whoohooooooo vette bak! Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Whoohooooooo vette bak! Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Nice! Gefeliciteerd. Zo te zien Highline Business R uitvoering.
Mooie bak man!
Mooie bak man!
Zou het zeker aankaarten. Als het een lease auto is ook zeker bij de LM aangeven. In iedergeval veel plezier met je nieuwe auto. Hij ziet er goed uit!Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...
Vandaag opgehaald en al wat kilometertjes mee gemaakt. Het is het wachten waard (persoonlijk gezien ik van een franse auto af kom...).
Rijd heerlijk en leuk zo met r-line exterieur en interieur. Wat me gelijk opviel is dat de active info display rode toerentellers bevat en niet de blauwe van de R-line... Wel positief verrast!
Minder positieve punten:
- Geen dodenhoek assistent in de spiegels terwijl dit onderdeel was van een pakket die ik had gekozen. Ben ook niet geïnformeerd dat ze dit weg zouden. Had die optie graag gehad namelijk...
- Lendensteun (volgens mij) niet verstelbaar terwijl dit ook in een pakket zat, ook niet over geïnformeerd... Of ik heb hiervoor niet goed gekeken kan ook.
- Debadge gekozen (zonder polo logo achter) maar toch erop gekregen. Niet zo erg gezien het toch best strak staat!
Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...
Dat dodehoek assistent verhaal dat is hier op het forum meermaals besproken en zit niet meer op de 2020 auto's, waarschijnlijk pas weer vanaf halverwege 2020 leverbaar. enige wat je kan aankaarten is of je er wel of niet voor betaald heb of in de lease is opgenomen.
Vandaag opgehaald en al wat kilometertjes mee gemaakt. Het is het wachten waard (persoonlijk gezien ik van een franse auto af kom...).
Rijd heerlijk en leuk zo met r-line exterieur en interieur. Wat me gelijk opviel is dat de active info display rode toerentellers bevat en niet de blauwe van de R-line... Wel positief verrast!
Minder positieve punten:
- Geen dodenhoek assistent in de spiegels terwijl dit onderdeel was van een pakket die ik had gekozen. Ben ook niet geïnformeerd dat ze dit weg zouden. Had die optie graag gehad namelijk...
- Lendensteun (volgens mij) niet verstelbaar terwijl dit ook in een pakket zat, ook niet over geïnformeerd... Of ik heb hiervoor niet goed gekeken kan ook.
- Debadge gekozen (zonder polo logo achter) maar toch erop gekregen. Niet zo erg gezien het toch best strak staat!
Al met al heel erg blij mee. Weet alleen niet of ik het moet aankaarten wrm de dodenhoek assistent er niet bij zit...
Is helaas niet bestelbaar. Pas per begin 2020 komt dit weer terug icm lane assist. Je dealer had je inderdaad alleen wel even op de hoogte mogen stellenZou het zeker aankaarten. Als het een lease auto is ook zeker bij de LM aangeven. In iedergeval veel plezier met je nieuwe auto. Hij ziet er goed uit!
Weet je toevallig of de rode tellers standaard zijn of dat je dit kunt aanpassen?Is helaas niet bestelbaar. Pas per begin 2020 komt dit weer terug icm lane assist. Je dealer had je inderdaad alleen wel even op de hoogte mogen stellen
@Torx MY2020 heeft de rode tellers bij R-Line
Is helaas niet bestelbaar. Pas per begin 2020 komt dit weer terug icm lane assist. Je dealer had je inderdaad alleen wel even op de hoogte mogen stellen
@Torx MY2020 heeft de rode tellers bij R-Line
Nee, MY2020 heeft het standaard ook op rood bij R Line. Incl R Line logootje onderin het scherm.Zover ik weet alleen voor gti's en ja is via vcds aan te passen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.