Levertijd

Iemand nog iets gehoord over zijn/haar levertijd? ik heb de mijne besteld eind juli. Dealer geeft aan dat deze rond week 50/51 wordt geleverd. Ben benieuwd of iemand wie 'm rond dezelfde periode heeft besteld toevallig z'n auto al heeft kunnen ophalen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Iemand nog iets gehoord over zijn/haar levertijd? ik heb de mijne besteld eind juli. Dealer geeft aan dat deze rond week 50/51 wordt geleverd. Ben benieuwd of iemand wie 'm rond dezelfde periode heeft besteld toevallig z'n auto al heeft kunnen ophalen.
Ik heb net zoals jij een 150 pk versie in bestelling staan. De order had ik begin april geplaatst. Deze zou volgens de laatste informatie van mijn dealer in week 41 in productie gegaan zijn. Ik hoop deze week of volgende week wel wat te horen. Positieve nieuws is wel dat mijn dealer nu 4x 150pk versie op voorraad heeft staan zag ik vandaag op hun website. Er lijkt dus schot in te gaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Klinkt goed allemaal!


Ik heb net zoals jij een 150 pk versie in bestelling staan. De order had ik begin april geplaatst. Deze zou volgens de laatste informatie van mijn dealer in week 41 in productie gegaan zijn. Ik hoop deze week of volgende week wel wat te horen. Positieve nieuws is wel dat mijn dealer nu 4x 150pk versie op voorraad heeft staan zag ik vandaag op hun website. Er lijkt dus schot in te gaan komen.
Wel apart dat die van jou zo laat in productie is gegaan, die van mij is ook in die week geproduceerd.. maarja. Zal waarschijnlijk begin januari worden dat de auto binnenkomt.
Dan komen er ineens een paar 1.5jes bij.
Ben benieuwd naar de acceleratie!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Die van mij is nog steeds onderweg naar Nederland. Dealer laat mij weten zodra die binnen is. Levering staat nog steeds voor januari 2020 gepland.

Betreft GTI full option, zakelijke lease.
Waar werk jij met deze goede lease regeling? Haha. Bij mijn werkgever mogen we niet boven de 120 gram co2 komen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Waar werk jij met deze goede lease regeling? Haha. Bij mijn werkgever mogen we niet boven de 120 gram co2 komen.
niet? bij ons moet je er juist boven zitten hoor, golf 7 R, audi S3 bmw M135i enz enz haha

In Culemborg bij VW de Waal staat een witte GTI full options in de showroom als voorraad auto! dus als er mensen niet willen wachten haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!