Levertijd

Klinkt goed allemaal!



Wel apart dat die van jou zo laat in productie is gegaan, die van mij is ook in die week geproduceerd.. maarja. Zal waarschijnlijk begin januari worden dat de auto binnenkomt.
Dan komen er ineens een paar 1.5jes bij.
Ben benieuwd naar de acceleratie!

Ik denk dat er die week alleen maar 1.5’s van de band zijn gerold. Ik had hem nog geen twee weken ervoor besteld en ook de mijne is toen in productie gegaan.
Daarna niks meer gehoord btw, maar zal sowieso januari worden tot ik hem mag oppikken van de leasemij.

Edit: ook toevallig allemaal in Reef Blue besteld? Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Vanmiddag heb ik het verlossend telefoontje gehad. Mijn auto is gearriveerd bij de dealer.
Ga hem 13 december ophalen. Kon hem wel eerder ophalen maar dat werd hem bij mij niet.
Moet dus nog even twee weken geduld hebben ;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Vanmiddag heb ik het verlossend telefoontje gehad. Mijn auto is gearriveerd bij de dealer.
Ga hem 13 december ophalen. Kon hem wel eerder ophalen maar dat werd hem bij mij niet.
Moet dus nog even twee weken geduld hebben ;)
Met alle respect maar......je bent gek. Ik zou m in december niet meer op kenteken willen hebben! Dan missie over 1 maand ineens n jaar oud.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Met alle respect maar......je bent gek. Ik zou m in december niet meer op kenteken willen hebben! Dan missie over 1 maand ineens n jaar oud.

Had het zelf ook anders willen doen maar huidige auto is verkocht en deze moet eind december in geleverd zijn bij de Toyota dealer.
Heb hierdoor wel een hogere inruil gehad voor mijn huidige auto. Afspraak was met de VW dealer dat als hij er niet voor einde van het jaar geleverd zou zijn ik vervangend vervoer zou krijgen op hun kosten. Maar dat hebben ze dus gehaald en heb echt de auto nodig om naar mijn werk te gaan iedere dag.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Had het zelf ook anders willen doen maar huidige auto is verkocht en deze moet eind december in geleverd zijn bij de Toyota dealer.
Heb hierdoor wel een hogere inruil gehad voor mijn huidige auto. Afspraak was met de VW dealer dat als hij er niet voor einde van het jaar geleverd zou zijn ik vervangend vervoer zou krijgen op hun kosten. Maar dat hebben ze dus gehaald en heb echt de auto nodig om naar mijn werk te gaan iedere dag.
Zonde man, zonde. Maar oke je hebt compensatie gekregen, DAT is wel weer netjes.....tsja, dan maar gewoon genieten van je nieuwe bak hahaha.
Geniet er van ;) Wat heb je precies besteld?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Benieuwd wat je besteld hebt en goed nieuws! (y)
Dat je vanaf vrijdag de 13e ;) maar enorm veel geluk mag hebben met je nieuwe Polo!

Thanks. Het is een 1.5 Highline. Heb de opties maar even als bijlage toegevoegd. Had niet zo'n zin ze over te typen.
Had hem ook liever in Januari geleverd gekregen maar die levertijden waren zo lang.
Dit is ook nog een hele discussie geweest met de dealer maatja nu moet ik me er ook aan houden
Hopelijk komen we bij het ophalen geen zwate kat tegen onderweg ;)
 

Bijlagen

  • IMG_0808.jpg
    IMG_0808.jpg
    731.7 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW en WiZZiEJP
Thanks. Het is een 1.5 Highline. Heb de opties maar even als bijlage toegevoegd.
Geweldig mooi complete Polo man!
Bijna gelijk aan wat ik besteld heb aan opties, zelf heb ik ook nog Advance Pakket en Style Pakket, echter een "gewone" 95pk Highline uitvoering.
Ik denk dat jij wel een uitdaging krijgt met de Dodehoeksensor, die ga je denk ik nooit geleverd krijgen:eek: maar heb je wel voor betaald?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: FightingPower
Geweldig mooi complete Polo man!
Bijna gelijk aan wat ik besteld heb aan opties, zelf heb ik ook nog Advance Pakket en Style Pakket, echter een "gewone" 95pk Highline uitvoering.
Ik denk dat jij wel een uitdaging krijgt met de Dodehoeksensor, die ga je denk ik nooit geleverd krijgen:eek: maar heb je wel voor betaald?

Op de getekende order staat hij inderdaad nog. Maar het zal er niet op zitten bij levering :(.
Vindt het nog steeds belachelijk dat getekende orders zomaar gewijzigd kunnen worden.
Zou er niet voor hoeven te betalen is mijn destijds verteld. Moet er nog wel even opletten dat dit daadwerkelijk ook gebeurt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Wow
Waarderingen: WiZZiEJP
Ik denk dat er die week alleen maar 1.5’s van de band zijn gerold. Ik had hem nog geen twee weken ervoor besteld en ook de mijne is toen in productie gegaan.
Daarna niks meer gehoord btw, maar zal sowieso januari worden tot ik hem mag oppikken van de leasemij.

Edit: ook toevallig allemaal in Reef Blue besteld? Stick Out Tongue
Ik heb ‘m in Reef Blue ja! :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Kan wel merken dat die polo’s lekker goedkoop geproduceerd zijn in zuid Afrika... heb m net een week ontdek ik dat de kofferbak deur niet goed sluit, mijn portier (bestuurderszijde) zit gewoon los, vandaag op de autobahn een melding dat er te weinig koelvloeistof in de tank zat en de radio heeft een verschillend geluidsniveau tussen de zenders. De vorige polo’s die ik had voelden wat degelijker aan.

overigens wel lekker het gas in kunnen trappen richting dusseldorf

Edit: heb premium van Shell er bij gedaan, kan dit kwaad? Zie bijlage
 

Bijlagen

  • AC2DADC3-56BA-44A8-BCB1-70BA3FA5845D.png
    AC2DADC3-56BA-44A8-BCB1-70BA3FA5845D.png
    305.5 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Ik werd vandaag gebeld door de dealer. Auto is gisteren binnen gekomen en op hoge uitzondering wordt mijn auto nog in december geleverd :)
ZONDE!!!! Dan is je auto in Januari in 1 klap n jaar oud......krijg je er over n aantal jaren minder voor terug, omdat t dan n auto is uit 2019. IPV 2020......
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Ik heb net zoals jij een 150 pk versie in bestelling staan. De order had ik begin april geplaatst. Deze zou volgens de laatste informatie van mijn dealer in week 41 in productie gegaan zijn. Ik hoop deze week of volgende week wel wat te horen. Positieve nieuws is wel dat mijn dealer nu 4x 150pk versie op voorraad heeft staan zag ik vandaag op hun website. Er lijkt dus schot in te gaan komen.
Inmiddels al je auto in ontvangst kunnen nemen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!