Hij staat al een week bij de dealer. Had helaas niet eerder tijd maar aanstaande vrijdag ga ik hem eindelijk ophalen .Inmiddels al je auto in ontvangst kunnen nemen?
Volkswagen
Polo AW Highline
1.5 TSI 150pk
Hij staat al een week bij de dealer. Had helaas niet eerder tijd maar aanstaande vrijdag ga ik hem eindelijk ophalen .Inmiddels al je auto in ontvangst kunnen nemen?
Goed nieuws! Veel plezier, bij welke dealer mag je ‘m ophalen?Hij staat al een week bij de dealer. Had helaas niet eerder tijd maar aanstaande vrijdag ga ik hem eindelijk ophalen .
Thanks. Ik ga hem bij Auto Poppe ophalen.Goed nieuws! Veel plezier, bij welke dealer mag je ‘m ophalen?
Mooi! Ik ga morgen even mn dealer bellen. Het betreft een leaseauto dus ik kan m sowieso pas in januari ophalen maar wil wel graag weten of de auto al is gearriveerd. En wellicht al even gaan kijken hoe hij er bij staat...Thanks. Ik ga hem bij Auto Poppe ophalen.
Heb ja al meer vernomen, was week 50/51 als ik met niet vergis.
gruwelijkEindelijk kan ik hier ook in klagen dat het zo lang duurt voordat de Polo geleverd gaat worden.
Zojuist gebeld met de dealer en die geven aan dat het waarschijnlijk week 15 gaat worden.
Kan uiteraard nog alle kanten op ben benieuwd, heb hem vorige week besteld.
Gevraagd bij Pon of de nieuwe Rline logos erop zullen zitten en of Lane assist aanwezig zou zijn maar dat wisten ze niet.
Ik heb het volgende besteld:
Highline Business R in deep black
95PK handbak
Parkeerassistent
Active info display
Licht&zicht pakket
Winter pakket
Advance pakket
LED pakket
Spiegel pakket
R-line extrieur & R-line Intrieur
Nice. Zijn dat de Sebring of Pamplona velgen?Toch maar even gaan kijken net!!
Nice. Zijn dat de Sebring of Pamplona velgen?
En welke opties heb je gekozen?
Goed om te weten, ik heb de rode dadelijk dan. Maar ga ‘m terug laten zetten naar de blauwe tellers.Trouwens een ander ding.. Als je alleen het R-line exterieurpakket hebt i.c.m. digitaal dashboard dan heb je gewoon blauwe tellers en niet de rode
Dat is positief nieuws van de dealer. Laten we hopen dat de leasemaatschappij ook even mee wil werken.Net mn dealer gesproken. Auto komt waarschijnlijk een deze dagen binnen. Hij gaat bespreken met de leasemaatschappij of ik de auto nog dit jaar mag gaan rijden. En anders kan ik alvast even gaan kijken.
Dank voor het delen! Inderdaad had ik dat al ingeschat, ik heb exact dezelfde opties als jouw Polo maar alleen voor de iets grijzige Sebring velgen. Ik durfde het weer niet aan gelet op rijcomfort om de 17 inch te kopen. Mijn huidige Polo overigens ook met blauwe tellers en vind dat een prima kleur.Als je alleen het R-line exterieurpakket hebt i.c.m. digitaal dashboard dan heb je gewoon blauwe tellers en niet de rode
Toch maar even gaan kijken net!!
Goed om te weten, ik heb de rode dadelijk dan. Maar ga ‘m terug laten zetten naar de blauwe tellers.
Zou je eens n foto willen maken van die 2e optie?Dat ziet er heel dik uit! Ik had hem zelf bijna ook zo genomen, maar ik heb uiteindelijk toch maar voor de kleur White-Silver gekozen.
Je hebt op het 2020 model 2 verschillende blauwe looks die je kan kiezen. Echter ziet geen van beide eruit zoals we gewend zijn van de oudere modellen met R-Line tellers. De oude R-Line tellers zijn naar mijn mening een stuk mooier. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn looks. Dit 1 is van de 2 blauwe optie's. Deze is wat rustiger als de andere optie.
Goed om te weten! Is deze aanpassing binnen de standaard software aan te passen of alleen via VCDS? Met standaard bedoel ik gewoon via het menu.Je hebt op het 2020 model 2 verschillende blauwe looks die je kan kiezen. Echter ziet geen van beide eruit zoals we gewend zijn van de oudere modellen met R-Line tellers. De oude R-Line tellers zijn naar mijn mening een stuk mooier. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn looks. Dit 1 is van de 2 blauwe optie's. Deze is wat rustiger als de andere optie.
Goed om te weten! Is deze aanpassing binnen de standaard software aan te passen of alleen via VCDS? Met standaard bedoel ik gewoon via het menu.
Oke, thnx. Zouden ze als ‘optie’ moeten inbouwen...Alleen via VCDS.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.