Ouders hebben 2 weken geleden een t-roc besteld met levering eind mei... Zal dus ook worden uitgesteld met alle gevolgen van dien (waardevermindering van inruilauto's)
Exact, die waarde van mijn huidige auto staat al sinds sep-2019 vast, ongeacht de levertijd (voor mij nu begin april 2020).Staat de inruil niet vast als je de koopovereenkomst ondertekend?
sjaa wie had dit ook verwacht he, maar straks linksom rechtsom overal word iedereen wel weer een beetje bijgestaan en geholpen hoor. alleen ja wanneer gaat vw weer auto's bouwen.....Staat wel vast, maar volgens mij maar voor een bepaalde periode. Hebben ze zich toch mooi voor afgedekt...
Volkswagen sluit deze week zijn fabrieken
Het corona virus begint nu ook in de autowereld zijn sporen na te laten. Volkswagen moet (een gedeelte) van zijn fabrieken gaan sluiten.www.autoblog.nl
Balen als je Polo nog geleverd moet worden.
De Polo wordt in Zuid-Afrika gemaakt of in ieder geval die van mij. Hij staat (stond?) gepland voor week 16. Heb nog geen nieuws gehoord maar verwacht eigenlijk wel dat dat ook uitgesteld zal worden.
Dank! Alleen op de kofferbak staat toch Polo vermeld wanneer je met type aanduiding besteld of mis ik iets? ?Mooie auto. Beetje raar dat de zonder type-aanduiding blijkbaar enkel geldt voor de kofferklep
Eerder werden de auto's met de trein naar NL gebracht, nu gaat dat met de boot. logistiek duurt sowieso langer dan de 2 weken die het eerder duurde van productie tot bij de dealer. en nee ik weet het idd niet maar kan me zo voorstellen mocht er met die boot iets niet goed gaan, want ze wachten tot die vol is en gaan dan varen dat er vertraging is dan
iedereen weet dat als die met de boot gaat het sowieso een week of 8 duurt. misschien vanaf dat hij aan komt naar de dealer dat dat 2 weken duurt ja dat kan kloppenVolgens de dealer was de planning dat logistiek bij mij nog steeds 2 weken zou zijn
iedereen weet dat als die met de boot gaat het sowieso een week of 8 duurt. misschien vanaf dat hij aan komt naar de dealer dat dat 2 weken duurt ja dat kan kloppen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.