Week 24 gaat inderdaad niet gebeuren, dat is immers al over 2 weken. Nu staat het tellertje van de volkswagen pagina op week 31 maar dat is inderdaad slechts een gekozen week in de toekomst en niet gebaseerd op daadwerkelijke gegevens.
Excuses voor als mijn vorige reactie nogal direct over kwam, ik geloof, nu ik je eerdere bericht erbij pak dat ik deze verkeerd begrepen heb.
Met het tellertje naar voren geschoven, bedoelde jij denk ik dat deze nu tijdelijk op week 31 gezet is bij jou, totdat er meer bekend is over productie? Ik dacht eerst dat je met naar voren geschoven bedoelde, dat er bij jou ook plotseling gemeld werd dat de productie juist eerder zou plaatsvinden (week 24). In dat eerste geval begrijp ik het wel.
Bij mij was namelijk de prod. week op moment van bestellen week 28. Toen ik half maart na ging vragen hoe het zat met de coronacrisis en eventuele vertragingen was hierover niets bekend. Wel bleek toen de productiedatum naar week 18 gewijzigd te zijn (10 weken eerder dus). De week hierop volgde dus het bericht dat er 6 weken vertraging zou zijn. Week 18 + 6 = week 24. Blijkbaar was week 18 ook de definitieve prod. week geworden. Nog 2 weken afwachten voor mij of het ook daadwerkelijk doorgaat.
VW
Polo AW 2020 Comfortline
1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS)