Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Week 24 gaat inderdaad niet gebeuren, dat is immers al over 2 weken. Nu staat het tellertje van de volkswagen pagina op week 31 maar dat is inderdaad slechts een gekozen week in de toekomst en niet gebaseerd op daadwerkelijke gegevens.
Bericht van de dealer gehad.Ik zal ook even mijn levertijd opgeven van de Polo die in bestelling staat:
Besteldatum: eind januari 2020
Initiële productiedatum: eind april 2020
Initiële leverdatum: eind juni 2020
Verwachte leverdatum 10 Juli.
Volkswagen Polo
- 1.0TSI 115pk DSG
- Highline Business R
- White Silver metallic
- Bekleding bijpassend
- Keyless access
- Achteruitrijcamera
- 17 inch lichtmetalen velgen ‘Bonneville bi-colour’
- Spiegelpakket
- Active info display
- High-end geluidsysteem ‘Beats’
- Zonder motor-/typeaanduiding
- Telefoon draadloos oplaadbaar
- XDS sperdifferentieel
- Advance pakket
- Licht- en zichtpakket
- R-line interieur- en exterieurpakket
- Winterpakket
![]()
Bericht van de dealer gehad.
Helaas verplaatst naar 7 augustus
Bericht van de dealer gehad.
Helaas verplaatst naar 7 augustus
Deze week mijn verkoper nog eens gecontacteerd. Helaas nog geen productie/leverdatum van zijn kant uit maar gaf wel aan dat hij een volgende fase was gegaan na het doorsturen van de order naar de fabriek.Iemand nog updates gehad omtrent productieweek of leverweek?
Ik hoop a.s. week te horen dat ie in productie is gegaan, en anders misschien volgende week, of de week erna, of daarna. In iedergeval zou hij vanaf komende week geproduceerd kunnen worden.

Deze week mijn verkoper nog eens gecontacteerd. Helaas nog geen productie/leverdatum van zijn kant uit maar gaf wel aan dat hij een volgende fase was gegaan na het doorsturen van de order naar de fabriek.
En dan toevallig bij het typen van dit bericht even het VW-portaal gecontroleerd met volgend resultaat:
Als de productiedatum effectief 06/06 was zou dit een vertraging van een 6-tal weken betekenen. Verwachtte levering zou dan eind juli zijn, dit is nog altijd sneller dan initieel gedacht.
Mag hopen dat hij snel komt bij jou! Lijkt toch dat die 6 weken haalbaar zijn geweest, dan is de mijne komende week aan de beurt
Klopte het trouwens dat van jouw order de productie datum vervroegd werd? In mijn geval 10 weken eerder dan verwacht (excl. vertraging).
Heb maar weer eens om een update gevraagd.
Levertijd is nu bijgesteld naar week 29/30 (week 13 juli/20 juli).
Kreeg daarbij te horen dat hij wel al op de boot staat.
Als ik hem heb, zal ik ook maar eens reageren op andere topics dan deze.
Ow dat is zuur, enig idee waar hij ergens zit in de productie?Eind februari besteld. Leverbaar rond 15 september. Duurt lang
Eind februari besteld. Leverbaar rond 15 september. Duurt lang
Ow dat is zuur, enig idee waar hij ergens zit in de productie?
Maandag ook eens een update vragen, productie was gestart op 06/06/2020 maar of dat betekend dat hij dan effectief gestart werd met bouwen is echter niet duidelijk.
Initieele leverdatum was overigens 24 juli, pre corona
Kleine update: wagen is ondertussen gemaakt en onderweg vanuit Zuid-Afrika. Begin augustus is dus een realistisch levertermijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.