Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus jij weet zeker dat ie dan komt, als je naar het aantal weken kijkt had ik hem al moeten hebben, heb jij toevallig ook een r-line besteld?Ik heb hem op 3 mei besteld. De voorspelling is dat die van mij week 39 zou komen.. Ik heb ook een mailtje gehad van de bouw status.
Der is nog niks gebeurt in de link van de mail vanaf dag één.. [emoji28] ja ik heb een R-Line besteld.Dus jij weet zeker dat ie dan komt, als je naar het aantal weken kijkt had ik hem al moeten hebben, heb jij toevallig ook een r-line besteld?
Heb jij een r-line? Ik kreeg steeds te horen omdat ik zoveel opties heb dat het langer duurde maar dit is wel heel langIk heb de mijne op 29 maart besteld en 9 augustus opgehaald(Woerden).
Okee ja zou je me op de hoogte kunnen houden ben benieuwd, ook bijna alle opties?Der is nog niks gebeurt in de link van de mail vanaf dag één.. [emoji28] ja ik heb een R-Line besteld.
Heb jij een r-line? Ik kreeg steeds te horen omdat ik zoveel opties heb dat het langer duurde maar dit is wel heel lang
Ik zal je "citeren" als er wat gebeurt. Jaa bijna alle opties zitten der op.Okee ja zou je me op de hoogte kunnen houden ben benieuwd, ook bijna alle opties?
Goeie dealer heb je dan als je hem zo snel geleverd hebt, dsg of handbak?Yes, comforline business met r-line, advance pakket, active info, keyless
Jaa vind dit wachten niks, maar hopelijk als ie er is dat ie het wachten waard wasIk zal je "citeren" als er wat gebeurt. Jaa bijna alle opties zitten der op.
Maar wat je net zegt: hoe meer der op zit des te langer het duurt. Dat heb ik ook hier en daar gehoord.
Goeie dealer heb je dan als je hem zo snel geleverd hebt, dsg of handbak?
Goede keus blijkbaar!! Heb je wat fotos ?DSG.
Ik ben bewust naar woerden gegaan in plaats van de meern(ondanks dat dat dichterbij is)
Goede keus blijkbaar!! Heb je wat fotos ?
Had ik dat maar gedaan ik hoop voor jou dat het ook echt waar is dat je hem dan krijgt bij mij werd dat eerst ook gezegd!Mijn auto is 10 Augustus besteld via de leasemaatschappij en de verwachte afleverdatum is 26/10/2018!
Ik heb ook het R-Line pakket alleen wel de 115PK variant. Die word wat minder besteld en is daarom sneller leverbaar.
Als ik de 95 PK variant had gekozen dan moest ik nog wachten tot Januari 2019![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.