Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik er uit begreep is dat alleen als je bij een Pon dealer een auto besteld.Niet elke dealer heeft zo'n link of wel? Ik heb er namelijk nog geen een gekregen en die van mij is week 48 is productie gegaan.
Wat ik er uit begreep is dat alleen als je bij een Pon dealer een auto besteld.
Vandaag het goede nieuws van mijn VW dealer gehoord dat de importeur besloten heeft om mijn, en vermoedelijk vele andere nieuwe auto's, welke eind december geleverd zouden worden, om de zetten naar kenteken registratie (begin) 2019.
Zo, dit komt in ieder geval nu niet meer over als "klantje pesten"
Totale chaos en willekeur met leveren. Beloofd was augustus, nu is het al januari en wie weet hoe lang het nog gaat duren. Elke keer maar weer beloven... In augustus zou hij binnen 3 weken een definitieve productiedatum krijgen, in september was het 1,5 week. Wel erg lange weken in Duitsland want er is nog steeds geen productiedatum. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee en de lol is er voor mij af. Wees duidelijk en zeg hij komt in november 2019. Dan weet je dat je nog een jaar moet wachten, maar steeds maar weer schuiven en mensen geen goede informatie geven. Toch een verkeerde keuze gemaakt. Altijd VW gereden, maar zoiets nog nooit meegemaakt.
Snap je frustratie en het is ook belachelijk om zolang te moeten wachten op iets wat een massaproductie is.Is het een one-off dan begrijp ik de lange wachttijd wel. Helaas hebben ze het hele WLTP gedoe zwaar onderschat zo lijkt het. Laatst de dealer gesproken en die gaf aan dat de GTI waarschijnlijk....ja ja we blijven hopen...ergens in januari 2019 in productie gaat. De mijne in juli besteld en werd toen ook gezegd dat hij novenber bij de dealer zou staan. Dat werd al snel eind november, toen werd het december. Zelfs laatste week december zou hij er zijn. Nu blijkt dat hij nog niets eens is geproduceerd.
Niet alleen de Polo heeft leveringsproblemen maar ook de andere modellen van VW.
Ik zit al te kijken of ik hem kan gaan annuleren mocht hij in januari nog niet zijn geproduceerd. Voordat hij binnen is en ik kan gaan rijden zitten we in februari.
Misschien dan toch maar eens die Mini Cooper S aanschaffen??![]()
Nou ik hoop toch wel dat een half jaar wachten genoeg is moet niet gekker worden...
Ik had aan de garage gevraagd om enkele VCDS-aanpassingen te doen.
Ik kreeg dit als antwoord:
Tijdens de 0-beurt kwamen onze monteurs tot de conclusie dat jouw wensen:Het is een leasewagen dus chippen is helemaal uit den boze, maar hebben aanpassingen via VCDS invloed op de garantie?
Knipperlichten van 3x naar 4x
Bij een noodstop de remlichten laten knipperen
Achterruitwisser 1 x extra te laten gaan
Niet volgens het reguliere ( instructies fabriek / importeur ) aan te passen zijn en zijn derhalve niet uitgevoerd.
ik denk het nietIk had aan de garage gevraagd om enkele VCDS-aanpassingen te doen.
Ik kreeg dit als antwoord:
Tijdens de 0-beurt kwamen onze monteurs tot de conclusie dat jouw wensen:Het is een leasewagen dus chippen is helemaal uit den boze, maar hebben aanpassingen via VCDS invloed op de garantie?
Knipperlichten van 3x naar 4x
Bij een noodstop de remlichten laten knipperen
Achterruitwisser 1 x extra te laten gaan
Niet volgens het reguliere ( instructies fabriek / importeur ) aan te passen zijn en zijn derhalve niet uitgevoerd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.