Ja hoor, heeft me 120 gekost. Maar die persoon is een kennis.Mag ik vragen wat het kost om de ramen te blinderen?
Normaal kost het rond de 200-250.
VW
Polo AW Highline
1.0
Ja hoor, heeft me 120 gekost. Maar die persoon is een kennis.Mag ik vragen wat het kost om de ramen te blinderen?
Mooi! Benieuwd naar de foto’sVandaag heeft de dealer mij opgebeld met het nieuws dat ik dit weekend de auto kan ophalen, zin aan!
Ongeveer 6,5 maand gewacht. heb m begin september besteld.
Nice. Die pauper dealer van mij heeft hem al, maar heeft 3 weken nodig om hem rijklaar te maken. Want druk ofzo.Vandaag heeft de dealer mij opgebeld met het nieuws dat ik dit weekend de auto kan ophalen, zin aan!
Ongeveer 6,5 maand gewacht. heb m begin september besteld.
Dat is inderdaad gewoon een vereiste op een nieuwe PoloAls bij het ophalen blijkt dat er geen luxe platen opzitten
Ik neem aan dat de dealer dat soort grapjes niet flikt.Nice. Die pauper dealer van mij heeft hem al, maar heeft 3 weken nodig om hem rijklaar te maken. Want druk ofzo.
Als bij het ophalen blijkt dat er geen luxe platen opzitten, is het ophalen voor mij de eerste en laatste keer dat ik er kom.
Nice. Die pauper dealer van mij heeft hem al, maar heeft 3 weken nodig om hem rijklaar te maken. Want druk ofzo.
Als bij het ophalen blijkt dat er geen luxe platen opzitten, is het ophalen voor mij de eerste en laatste keer dat ik er kom.
Heb al een medewerker gesproken erover, zou het regelen. Maar als je van verschillende medewerkers dezelfde vragen krijgt gesteld en uitlopende productie/leverdatums etc. Dan ga je toch wel twijfelen of er überhaupt wat gedocumenteerd wordt daar.In dat geval zou ik maar alvast kijken waar je elders terecht kan, het zou mij verbazen als er luxe platen op worden gezet. Je kan wellicht vooraf de dealer bellen en je wens kenbaar maken.
Dat is inderdaad gewoon een vereiste op een nieuwe Polo
Ik ben echt de moeilijkste niet hoor. Maar het zou voor mij de druppel zijn die de emmer doet overlopen.tenzij jij het ergens zwart op wit hebt staan zijn ze je niks verplicht, en wat een onzin dan kom ik er nooit meer omdat ze druk zijn? en jij niet de eerste bent die je auto krijgt, hahaha iedereen wil zn auto afgeleverd hebben en die van jou komt gewoon achterin de rij van afleveringen tot die aan de beurt is. simpel als dat
Serieus?! En dat op een mooi samengestelde Polo niet eens kosteloos leveren, gemist kans.Ik heb 45 euro moeten aftikken op Luxe platen erop te krijgen.
wij kregen ze gewoon voor niks van de dealer, ondanks er al gewone platen op zaten zijn ze een week later gewisseld voor luxe.Serieus?! En dat op een mooi samengestelde Polo niet eens kosteloos leveren, gemist kans.
En ik weet best dat de marge erg laag is voor de dealer, maar goed denk na over wat je klanten ook kan blijven binden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.