Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je reeds een regensensor heb, waarom zou je dan nog een set aan willen schaffen? De regensensor die nu bij je geplaatst is bezit reeds ook een lichtsensor. Deze kun je gebruiken middels een setje dat de user Ciclo aanbied op het Tigerstyle forum. Kijk hier eens daarvoorIk ben in het bezit van een voorruit met regensenor. Waar kan je de sets aanschaffen (link) en wat zijn de kosten bij VAGtechniek?
En wanneer was de laatste x dat je daar was, als ik dat vragen mag?Dan vrees ik dat je het verkeerd voorgelegd hebt. Laatste keer dat ik daar was voor inbouw van m'n bluetooth setje toch duidelijk gevraagd wat er allemaal mogelijk was. Toen kwam onder andere de regensensor ten sprake en dit was geen enkel probleem. De enige voorwaarde was wel dat ik dus een ruit nodig had waar ook daadwerkelijk een regensensor op geplaatst kan worden (niet meer dan logisch denk ik)
Ik denk wel dat het in dw 6R ingebouwd kan worden, want ik heb het wel gezien.. Enigste is dat je BCM het wle moet ondersteunen en anders een andere BCM installeren ( denk ik)..bedankt! Is deze optie niet geleverd in de Polo 6C? kan die niet ingebouwd worden in de Polo 6r?
Ja? En heb je dat zelf gedaan of was het fabrieksaf al zo?je bedoelt de binnenspiegel? die is bij mij werkend
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.