downshift
Lid
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me wel ja, bij mij wel in ieder geval (snel weer uitgezet aangezien mn led drl dan minder fel brandt)is dat niet je nordic setting?
parking lights on with 12V on terminal 17 (of 15).
voor: stadslicht (kleine w5w lampjes)
achter: achterlichten en kenteken verlichting
De achterlichten branden niet mee als je drl aan hebt.Het klopt inderdaad. Ik heb nu deze instelling uitgezet, en de DRL op mijn bochtenverlichting/mistlampen gezet. Mijn achterlampen zijn nu wel uit in de 0-stand, en dat klopt denk ik niet helemaal, want volgens mij moeten je achterlampen altijd branden wanneer er aan de voorkant enige vorm van verlichting aan staat.
Is dat nog iets wat op een of andere manier te veranderen is? Dus wel de achterlampen aan, maar niet het stadslicht?
Mag ik vragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Brandt je stadslicht nog wel?Het klopt inderdaad. Ik heb nu deze instelling uitgezet, en de DRL op mijn bochtenverlichting/mistlampen gezet. Mijn achterlampen zijn nu wel uit in de 0-stand, en dat klopt denk ik niet helemaal, want volgens mij moeten je achterlampen altijd branden wanneer er aan de voorkant enige vorm van verlichting aan staat.
Is dat nog iets wat op een of andere manier te veranderen is? Dus wel de achterlampen aan, maar niet het stadslicht?
Om het stadslicht uit te zetten op stand 0 van de lichtschakelaar moet je deze aanpassen:
09 Central Electrics > Long Coding > Coding Helper
Byte 12, Bit 0 - parking lights on with 12V on terminal 17 - Uitzetten
Byte 23, Bit 2 - Aanzetten (DRL in je mistlampen)
Byte 23, Bit 3 - Uitzetten (DRL in je koplampen)
2 minuten werk als je het weet![]()
Dit wil ik graag ook doen.Dat is dus precies wat ik heb gedaan:
Bij mij was het standaard zo op stand 0
- DRL - In koplamp (gewoon dimlicht + stadslicht)
- Achterlichten aan
- Kentekenverlichting aan
- Dashboardverlichting uit
Met de nieuwe aanpassingen:
- DRL - Mistlampen/Bochtenverlichting
- Achterlichten uit
- Kentekenverlichting uit
- Dashboardverlichting uit
De verdere lichtstanden blijven zoals ze zijn.
Zoals ik al aangaf zijn dit dan de juiste settings:Dit wil ik graag ook doen.
Zou je willen vertellen hoe je dit precies gedaan hebt?
Thanks! Ik bedoelde meer hoe je DRL in de mistlamp kreeg en deZoals ik al aangaf zijn dit dan de juiste settings:
Om het stadslicht uit te zetten op stand 0 van de lichtschakelaar moet je deze aanpassen:
VCDS: 09 Central Electrics > Long Coding > Coding Helper
Byte 12, Bit 0 - parking lights on with 12V on terminal 17 - Uitzetten
Byte 23, Bit 2 - Aanzetten (DRL in je mistlampen)
Byte 23, Bit 3 - Uitzetten (DRL in je koplampen)
2 minuten werk als je het weet![]()
Dat is dus precies wat ik daarmee uitlegThanks! Ik bedoelde meer hoe je DRL in de mistlamp kreeg en de
lichten achter had uitgekregen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.