Jay511
Bekend lid
Je krijgt bij dov nu een BlueGT gratis bij je RCD330zou je het niet goedkoper elders kunnen kopen?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je krijgt bij dov nu een BlueGT gratis bij je RCD330zou je het niet goedkoper elders kunnen kopen?
Ok wat betaal je dan?Absoluut niet, zo goedkoop krijg ik hem nergens en ik weet van wie hij is geweest.
Absoluut niet, zo goedkoop krijg ik hem nergens en ik weet van wie hij is geweest.
handgeschakeld of dsg?2014( facelift ) met alle opties gehalve adaptiv cc wel gewone cc en 53.000 km
Kost me 12.500€ is niks van te zeggen en geen xenon
Vind ik 2.0Normale prijs.
Voor NL auto.
Goede deal (Vind ik)
Dsghandgeschakeld of dsg?
Vond ik dus ook en weet het verleden er van en is als 2de auto gebruiktNormale prijs.
Voor NL auto.
Goede deal (Vind ik)
2014( facelift ) met alle opties gehalve adaptiv cc wel gewone cc en 53.000 km
Kost me 12.500€ is niks van te zeggen en geen xenon en zo meenemen geen garantie en niet gepoetst zij levert hem in en ik rij er zo mee weg krijgt wel nog apk en krijgt nog een beurt
I
Kan je de dag laten controleren voor je m köopt?
Dit zijn niet de beste.
Bij @dov zat er ook al een nwe in bij 80000?
Correct me if I'm wrong
Zodra ik hem heb gooi ik foto’s er opis alle opties wel alle opties.. pano alarm discover media met navi dsg alcantara leer interieur ecc etc zoveel meer dan alleen cc en stoelverwarming he..
opzich redelijk nette prijs qua NL marktprijs
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.