Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat houdt die sport mode precies in ?? Hed dalik ook dat knopje op het dash maar kan er niks over vindenik heb nog een gevonden deze heeft echt alles ook nog met een sport mode!
② Volkswagen Polo 1.4 TSI Blue GT ... - Volkswagen | 2dehands
**onze service :** *volledige garantie (werk en onderdelen) in eigen beheer *keuring met carpass (kilometercertificaat) *groot onderhoud bij aflevering *keuring met 89 controle punten *kortewww.2dehands.be
???? Wie weet het wat de sport mode doet ??! Knopje met een shokdemper er opWat houdt die sport mode precies in ?? Hed dalik ook dat knopje op het dash maar kan er niks over vinden
weet ik nog niet wat het doet met de auto en wat precies het knopje in houdKrijg je wahed grote pp van
Die dingen op het stuur bedoel je. Heb ze ook. Kun je nog sneller scheuren. Of ook is het een soort schakel modus dacht ik. Fijn dat je een GT hebt gevonden. Nu nog even wachten tot oktober.weet ik nog niet wat het doet met de auto en wat precies het knopje in houd
Nee hoor maar krijg het bij de auto pas in oktober.Hele domme vraag,
Heb je geen instructie boekje
Daar staat het vast en zeker in
Nee hoor maar krijg het bij de auto pas in oktober.
Thnx eindelijk duidelijkheidJE VEREN WORDEN STUGGER
MEER TOEREN
SPORT STAND
heb je hem zelf geimporteerd?Thnx eindelijk duidelijkheid
Ik neem hem over vanuit de lease in oktober , kan niet wachtenheb je hem zelf geimporteerd?
Absoluut niet, zo goedkoop krijg ik hem nergens en ik weet van wie hij is geweest.zou je het niet goedkoper elders kunnen kopen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.