Marring op piano zwarte b pilaar.

Ik ben benieuwd aankomende woensdag.
Je zou het bij mij in mijn pandje kunnen komen doen. Heb totaal geen verstand van poetsen maar heb wel een polijstmachine voor kleinere oppervlaktes liggen.
Hij is van mijn zoon maar ik heb er geen polijst spul bij. Woon in t Westland.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Je zou het bij mij in mijn pandje kunnen komen doen. Heb totaal geen verstand van poetsen maar heb wel een polijstmachine voor kleinere oppervlaktes liggen.
Hij is van mijn zoon maar ik heb er geen polijst spul bij. Woon in t Westland.
Heftig apparaat en een mooi aanbod. Ik ga woensdag even kijken voor het werk wat voor resultaat ik kan boeken met de handpads.

Wellicht dat ik er nog op terug kom :).
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
Hier de resultaten voor de B pilaren. Alle 4 behandeld met mezzo en finale, hierbij een kleine half uur bezig geweest.

Het resultaat is niet perfect als je echt diep erin gaat kijken maar voor alle daags gebruik zie je het echt niet meer.
 

Bijlagen

  • 20230913_124228.jpg
    20230913_124228.jpg
    515.7 KB · Weergaven: 36
  • 20230913_124223.jpg
    20230913_124223.jpg
    550.4 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
Ben er ook zeker tevreden over. Ik heb alleen de krassen aan de bovenkant niet weg gekregen. Ik vermoed dat de krassen dieper zitten aangezien de luchtstroom van de polo 6C op dit punt langs het pilaar komt. Het vuil zie je namelijk ook altijd aan de rand van de zijkant van het dak ophopen. De plek zelf is natuurlijk ook gewoon iets lastiger om het de hand te polijsten.
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
Hier de resultaten voor de B pilaren. Alle 4 behandeld met mezzo en finale, hierbij een kleine half uur bezig geweest.

Het resultaat is niet perfect als je echt diep erin gaat kijken maar voor alle daags gebruik zie je het echt niet meer.

Prima resultaat met de hand, de B stijlen zijn ook van vrij zacht materiaal waarbij dit zeker te doen is met de hand.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!