Mauri's Deepblack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

dsc0002kn-1.jpg


Zo Mauri hier dan je nieuwe Polo! Stick Out Tongue Nu Red on Black!
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

haha vet hoor !!!

Alleen ik was al aan het zoeken naar bbs ch black edition 17", volgens mij alleen 18 en 19" maar 17" kan ik nergens vinden.. iemand ideeen?
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Mauri zei:
haha vet hoor !!!

Alleen ik was al aan het zoeken naar bbs ch black edition 17", volgens mij alleen 18 en 19" maar 17" kan ik nergens vinden.. iemand ideeen?
moet je even bij een velgen leverancier vragen ;)
ik zat zelf ook nog te kijken naar andere die t zelfde euvel als bij jou hebben, maar die eigenaar van die garage heeft even naar fz gebeld en het bleek wel gewoon te leveren.
dus mijn advies is gewoon even een 'brutaal' vraagje stellen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

hey best vette velgen met dat rode randje en dan zwart Big Grin
maar ja ik heb de velgen nog maar 3,5 maand ofzo Stick Out Tongue nu als vervangen is een beetje zonde :| maar misschien zwart coaten ook wel mooi?

@Mauri
waar heb jij je velgen laten coaten eigenlijk? hoeveel per velg?
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

hey ik ben ook aan het kijken voor velgen.. denk dat we allemaal last hebben dat we na een paar maanden weer wat anders willen ;) lolz je moet toch ergens mee bezig kunnen blijven :)
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

@Enzolino
de bovenste steekt wel Erruggg uit he met dat rood randje :shock:
persoonlijk vind ik met zo'n rood randje wel mooi op zwarte velgen Big Grin

trouwens bm-onderdelenshop.nl verkoopt Zwart Imitatie Boavista velgen voor 550 euro...dus als spuiten al 400 euro kosten (waarschijnlijk montage + schade wegwerken nog niet meegerekend) wellicht is het goedkoper om gewoon nieuwe velgen te kopen.

ik heb mijn Boavista velgen nog maar 3,5 maanden en ik heb al 2 x stoeprandschades gehad :cry: blijft klote parkeren met zulke dikke velgen
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

KYC zei:
trouwens bm-onderdelenshop.nl verkoopt Zwart Imitatie Boavista velgen voor 550 euro...dus als spuiten al 400 euro kosten (waarschijnlijk montage + schade wegwerken nog niet meegerekend) wellicht is het goedkoper om gewoon nieuwe velgen te kopen.

ik heb mijn Boavista velgen nog maar 3,5 maanden en ik heb al 2 x stoeprandschades gehad :cry: blijft klote parkeren met zulke dikke velgen

Ja kun je beter dat doen, gooi die banden over en verkoop je die boa's die je nu hebt :)
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Ik heb een paar leuke eibach verlagings veren besteld en ze zijn al binnen, iemand een idee voor leuk adresje die ze kan monteren in Den Haag e.o. ??
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

@mauri als de veren eronder zitten wel ff een foto!

en welke maat heb je genomen ?
ben wel benieuwd
zit nog te twijfelen welke ik onder de mijn ga zetten
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

polo1fbodegraven zei:
@mauri als de veren eronder zitten wel ff een foto!

en welke maat heb je genomen ?
ben wel benieuwd
zit nog te twijfelen welke ik onder de mijn ga zetten

Uiteraard!
25mm voor & 30mm achter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!