Mauri's Deepblack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Je kunt naar:

Purmerend: Johan
Venlo: Bas

Verder weet ik daar in de omgeving niks.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

mauri je kan naar van der velde in zoetermeer (Seat dealer). Adres gekregen via JD.

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

ik heb een adresje in ridderkerk.. veren vervangen 100 euro. alleen geen uitlijnen..

Gelijk daarna uitlijnen bij een ander bedrijf. Is dit verstandig?
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

met of zonder garantie??

Ik voor de beun vraag 200 omdat het toch veel werk is je bent er zo 3 uur mee bezig wil je het goed en veilig doen. Maar die prijs is incl uitlijnen bij bandenmax.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Met, ik kan altijd terug gaan.

maar ik zit met pijn in me buik dat die niet uitgelijnd is terug moet rijden naar Den Haag.. en dan misschien bij kwikfit laten uitlijnen.

Venlo is te ver voor mij Stick Out Tongue
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Niet uitgelijnd rijden gaat prima voor een dag of 3 hoor. Je kunt er rustig mee terugrijden naar Den Haag, alleen je stuur zal scheef staan.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Op moment dat jij je complete veerpoot demonteert dan heb je met de montage kans dat deze net iets anders komt te staan en daardoor dus je stuur scheef staat.

Heb ik nu ook met mn polo omdat bij mij die schroefset er nu onder steekt en dr nog uitgelijnd moet worden.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Johan zei:
Bas, stuur scheef na alleen veren vervangen? Stick Out Tongue dan wil ik niet weten hoe jij dat doet :lol:

aan de stuurstand verander je niets! en ermee rijden is sowieso gewoon veilig, enige is dat je banden anders afslijten als je er lange tijd mee door rijdt..


Zoals ik je heb uitgelegd;)
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

ik was vandaag naar de dealer geweest voor een geluidje tijden het rijden, dus de chef werkplaats reed ff.. hij zegt hoelang heb je hem al? bijna een jaar.. dan heb je wel veel gereden 18dkm, kon je beter een tdi nemen ben je goedkoper uit.

Dat is misschien wel zo. maar ik heb echt een hekel aan diesels ! en ze zijn traag!
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Mauri zei:
ik was vandaag naar de dealer geweest voor een geluidje tijden het rijden, dus de chef werkplaats reed ff.. hij zegt hoelang heb je hem al? bijna een jaar.. dan heb je wel veel gereden 18dkm, kon je beter een tdi nemen ben je goedkoper uit.

Dat is misschien wel zo. maar ik heb echt een hekel aan diesels ! en ze zijn traag!

Dat je een hekel aan diesels hebt is uiteraard persoonlijk, maar dat ze traag zijn??? De huidige TDI's trekken zowat de GTI's eruit, dus traag zijn ze zeker niet meer. Je kunt die TDI's ook nog 's leuk tunen, dus... ;)
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Before 'cross polo':
beforet-1.jpg


Verlaagd!
img2030sk-1.jpg

img2031al-1.jpg

img2033y-1.jpg


25mm voor
30mm achter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!