Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen zaterdag mijn nieuwe GTI bumper geplaatst ter controle. Alles paste goed en ik ben een tevreden man.
Zoals je op de foto kan zien valt mijn uitlaat aan de linker kant en zit deze vast gelast. In mijn optiek is het dus niet mogelijk nieuwe tips te plaatsen voor een dubbele uitlaatpijp. Ik zat er aan te denken om misschien mijn volledige einddemper te vervangen voor een einddemper waarin twee pijpen zitten gelast op het einde. Hoe denken jullie hierover? Is het mogelijk om met een nieuwe en wat 'sportievere' einddemper ook een leuker geluidje te krijgen?
Daar heb ik al contact mee via Facebook, thanks voor de tip! In eerste instantie hadden we, en vooral ik, gehoopt dat we alleen de tip hoefde te vervangen en dat die niet vast zat gelast aan de einddemper.Misschien kan @Moes-Moze je hier wel bij helpen?
Ik zal even een berichtje sturen. Het is altijd lastig te beoordelen zonder foto's of iets dergelijks..Op Marktplaats van Mypolo staat een Milltek uitlaat te koop. Komt van een GT af. Weet alleen niet of dat past...:
Milltek non restonated polo 6r blue Gt
Beste, Aangezien mijn auto word ingeruild met orginele uitlaat, mag mijn milltek met nu en 2 weken plaats maken!, word er dus onder vandaan gehaald, wie heeft er interesse? Nieuwprijs was 800 nu bijna 2 naar terug prachtig van genoten. Bieden mag vraagprijs 650 groeten Niels Leeuwwww.mypolo.nl
Die GT gaat passen kwa uitlaat gat alleen is de diameter een verschil, zou dus moeten worden aangepast. Maar is wel een leuk idee @Max1996Op Marktplaats van Mypolo staat een Milltek uitlaat te koop. Komt van een GT af. Weet alleen niet of dat past...:
Milltek non restonated polo 6r blue Gt
Beste, Aangezien mijn auto word ingeruild met orginele uitlaat, mag mijn milltek met nu en 2 weken plaats maken!, word er dus onder vandaan gehaald, wie heeft er interesse? Nieuwprijs was 800 nu bijna 2 naar terug prachtig van genoten. Bieden mag vraagprijs 650 groeten Niels Leeuwwww.mypolo.nl
Nee ook niet, enige diameter uitlaat motortype die in de buurt komt van een gti is die van een 1.6 tdi als ik het goed heb.Is de diameter van mijn huidige uitlaat wel gelijk aan die van een GTI?
Nieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze . Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.R-line stuurtje @Max1996
Insgelijks kerel! Geniet van je mooie nieuwe aankoop! Binnenkort wanneer je maar is tijd hebt elkaar ff opzoeken. Kan ik hem bewonderen als die in je auto zit!Nieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze . Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.
Aanstaande woensdag wordt het stuur gemonteerd door @joosspekloos!
EDIT:
Stuur heeft ook flippers
Ook gelijk maar eentje met accNieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze . Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.
Aanstaande woensdag wordt het stuur gemonteerd door @joosspekloos!
EDIT:
Stuur heeft ook flippers
Jij gaat het woensdag druk krijgen denk iktot woensdag max
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.