media in dashboard kastje

Ik sta dus op het punt een MDI KIT te kopen voor mijn RCD310, ik heb geen AUX-IN vanaf de fabriek. Dus dan lijkt mij dit kitje perfect van carsystems. Alleen als ik later zelf nog een AUX-in plug wil installeren kan het dan in combinatie met dat kitje ?

Edit: 'dit kitje' is aanklikbaar naar de site van carsystems..

.  . 
@Ronny ja dit is mogelijk. Je hebt adapterkabeltjes voor aux om in je mdi te steken. Ik heb de kit 2 weken geleden ingebouwd bij mijn polo. Ik heb wel een aux-ingang (werkt helaas niet meer nu) maar dat is alleen een verschil in kabel. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden van, alleen was het niet gemakkelijk om dat koppelstuk achter je radio kwijt te raken.

Is er ook een mogelijkheid om mdi in te bouwen zoals af fabriek (in dashboard kastje) en daarna de kabel door te lussen naar naast de aansteker? Dat vind ik een betere plaats voor iPhone aansluiting dan in het handschoenenkastje. Iemand tips/opmerkingen?

Is er ook een mogelijkheid om mdi in te bouwen zoals af fabriek (in dashboard kastje) en daarna de kabel door te lussen naar naast de aansteker? Dat vind ik een betere plaats voor iPhone aansluiting dan in het handschoenenkastje. Iemand tips/opmerkingen?

Hier heb ik eerlijk gezegd geen idee van. Ik heb bij de set van carsystems wel een soort van verlengkabel gekregen (dit is normaal voor in de Golf) dus misschien kun je het daar wel mee...

ja, ik heb hem inderdaad zelf geïnstalleerd. En tips...uuhm... het enige wat mij wat tijd heeft gekost is om de kabel achter de radio kwijt te geraken. Daar zit dus nu een koppelstuk op en daardoor is het wel een dikke blok. Heb vrij hardmoeten duwen etc. Een tip hier is misschien even iemand halen die kan helpen de radio erin te duwen terwijl jij de kabel wat in de juiste richting duwt. Voor de rest is alles goed te doen. Denk er ook wel aan dat je nog 3 onderdeeltjes bij de dealer moet gaan halen. Ik heb daarvoor €6 betaald. ;)

IMG_2945.PNG

Top! Bedankt voor de tip, had je zelf veel ervaring met dit soort dingen. Ik heb er namelijk 0 ervaring in. De 3 onderdelen is een goede tip, ga ik doen! Ik begrijp dat het blokje wat nu in mijn dashboard kastje zit (met dicht vakje waar mdi zou moeten zitten) een leeg blok is en dat die vervangen moet worden door bovenstaand met de mdi module?

Nee, dat blokje is gewoon een plastic plaatje. Kan je gewoon met een mesje wegsnijden ;) En nee, ik ken niet zoveel van autotechniek. Heb veel opgezocht hoe en wat. Toen gevonden dat je dus het handschoenkastje moet uitbouwen en de radio. Hier weer how-to's van gezocht en zo is het goed gelukt :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!