Temso ofzo is wel aanterijden zegt google maps haha maar moet eerst weer mobiel worden.
Dus als ik het goed begrijp wordt het dus Sint-Niklaas, de parking wordt nog bekeken... Volgende probleem: De datum
Idd dat gaan denk ik ook de data zijn om uit te kiezen.Ja dat is een goeie, de datum... Wellicht zijn de zondagen in mei een optie? 4, 11, 18 of 25 mei?
Een parkeergarage klinkt trouwens wel leuk maar daar komen mensen met lage auto's niet in... =]
Zaterdag is natuurlijk wel moeilijker om een lege parking te vinden, dan is "de zwijgershoek" in Sint-Niklaas al zeker geen optieVoor mij is zaterdag het beste, dan kan een maat van mij ook mee gaan met zijn Polo, omdat ik elke zondag moet werken (bijjob). Maar als het echt niet anders kan probeer ik mij wel vree te maken
Psst belgen vergeet niet, 25mei zijn het verkiezigen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.