Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
11 & 18mei gaan denk ik ook voor mij. (Al zal ik dat eerst een moeten checken met mijn vriendin haar agenda :) )
Mss zou een poll idd een goed idee zijn, kan iemand met wat meer forum-ervaring dat eventueel eens maken?
En we moeten dan ook nog duidelijke afspraken maken ivm de lokatie.

ik weet niet of er ook veel hollanders gaan naar belgie..... ik kan iig beide data's
maar het zou een leuk idee zijn als we dan rond een bepaalde tijd afspreken op hazeldonk(grens breda)
dat we in konvooi naar onze zuiderburen rijden.
lijkt me wel cool eerst een paar fotos knippen op de grens met allen naast elkaar en daarna hoppa naar belgie.....

ik weet niet of er ook veel hollanders gaan naar belgie..... ik kan iig beide data's
maar het zou een leuk idee zijn als we dan rond een bepaalde tijd afspreken op hazeldonk(grens breda)
dat we in konvooi naar onze zuiderburen rijden.
lijkt me wel cool eerst een paar fotos knippen op de grens met allen naast elkaar en daarna hoppa naar belgie.....
Klinkt als een puik plan mijn vrind. :mrgreen:

wordt dat dan een avond meeting of meer overdag?
Ik veronderstel meer overdag (namiddag) zodat de mensen die wat verder moeten rijden nog op tijd thuis zijn om de volgende dag te gaan werken. Of ben ik daar fout in? Voor mij maakt het eigenlijk niet echt uit welk uur het door gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij zou het 5 uur wel tof zijn, dan kan ik nog gaan werken overdag. Anders moet ik mij een dag verlof pakken. Of regel ik wel dat ik op zaterdag werk en zondag niet Stick Out Tongue
Ik weet niet waar precies dan, maar liever eerder op een zondag bijvoorbeeld. Moet ook nog een eind rijden en het wordt anders wel erg laat allemaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!