Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
yep woodman mee eens mischien ietsjes vroeger ivm nederlanders die van meer noorden moeten komen???? dan mischien leuk voor de hollanders die gaan verzamelen grens hazeldonk voor degene die daar de grens overgaan??? dus graag reactie daarover als dat kan...

Ik lees hier 13u, 14u en 15u vooral... Als we nu eens 14u nemen? Vroeg genoeg voor onze Nederlandse vrienden en laat genoeg zodat we daar allemaal nog aanwezig zijn als er mensen wat later komen door hun werk.

Prima :)! Maar 13.00 is inderdaad wel iets makkelijker.

ik weet niet of er ook nog meer nederlanders gaan maar anders ben ik er tussen twee en drie
hoop wel dat er meer nederlanders zich nog melden das altijd gezelliger om de zuider buren te leren kennen....

Dat zijn er (inclusief mij, exclusief eventuele aanhang) dan al 3.

Ik vind 14u ook OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!