Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wens diensten te maaken van jouw vagcom Stick Out Tongue dus ik ben jouw eerste klant Stick Out Tongue en wat zoude jouw diensten kosten Big Grin toch en meeting tarief he haha yeeeee

Tuurlijk meetingtarief Big Grin gratis, maar donaties zijn natuurlijk altijd welkom(bezig met men huis te bouwen, dus alles is welkom!)

alle aanpassingen die mogelijk zijn, zien we ter plaatse :)

mvg

Volkswagen  polo 6r  1.2 
ik heb zelf een lijstje met wat allemaal mogelijk is, en hoe dit te doen, maar toch bedankt Big Grin
wel handig als je een lijstje hebt van wat je gedaan wil hebben.
je moet maar in men garage kijken om men wagen te herkennen, en me dan aanspreken Big Grin

wel moet ik zeggen dat die toeter bij (un)lock vlug zal tegen steken ;)

mvg

Volkswagen  polo 6r  1.2 
Tuurlijk meetingtarief Big Grin gratis, maar donaties zijn natuurlijk altijd welkom(bezig met men huis te bouwen, dus alles is welkom!)

alle aanpassingen die mogelijk zijn, zien we ter plaatse :)

mvg

idd dat zien we ter plaatse wel wat mogelek is. maar toch alvast bedankt Stick Out Tongue en gratis moet je niet doen zal wel en donatie doen haha Stick Out Tongue . idd en huisje kost geld en zit ook in verbouwingen dus ik weet over wat we spreeken Stick Out Tongue Big Grin yeeeee

.  .  . 
zal in orde zijn de 11ste de meeting toch al 13 wagens zo te zien . hoopelek komen der nog en beetje bij Stick Out Tongue en ze spreeken er nog jaaren over Stick Out Tongue haha Big Grin toevalig niemand van die 13 man die samen wilt oprijden ik ben van regio aalst want aleen is maar aleen he haha greets

.  .  . 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!