Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI en alvast ff voorstellen..

De polo 6r folder ligt al een tijdje bij de dealer. Alleen ik heb mijn gti al in de eerste week van juni besteld zonder dat ik er iets van af wist. De opties waren al wel bekend en die heb ik via een lijstje besteld.
De Cupra heb ik ook besteld zonder dat ik wist hoe de 310 le uitvoering eruit zag.

Dus de folders kunnen gewoon bij de dealer gehaald worden.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI en alvast ff voorstellen..

enzolino zei:
Welcome, kdenk dat je niet kan wachten tot je em hebt :mrgreen:

Het is gelukkig bijna zover na meer dan 4 maanden wachten.
De productie is 3x uitgesteld en ik ben blij dat ik gisteren van de dealer hoorde dat de auto al in kleur is gespoten en sinds gisteren ook bij montage staat(Hij had met de importeur pon gebeld). Het is nu dus nog maximaal 3 weken (ik hoop eerder Big Grin )wachten omdat het nu nog afhankelijk is van het transport naar Nederland.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI en alvast ff voorstellen..

Vandaag maar eens mijn nieuwe velgen opgehaald Big Grin Ik hoop dat ze er volgende week onder kunnen als mijn auto er is.
Het zijn 18 inch JE Design velgen met 215 35 18 Pirelli P Zero Nero.

Hier nog wat foto's:
FotoS4DWFOAS-1.jpg

Matt Zwart lijkt hier een beetje grijs
Foto84GIBCOS-1.jpg

De pirelli P Zero Nero
FotoAU647BUW-1.jpg

FotoHO4F6G6L-1.jpg
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI en alvast ff voorstellen..

Zien er echt super uit. Ben benieuwd hoe ze staan. zat ook te denken om 18 inch te nemen. Heb nu 215/40/17. Hoeveel was je er voor kwijt?.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

enzolino zei:
ziet er netjes uit man!

Volkswagen20Polo20JE20DESIGN201-1.jpg


Komt er zo uit te zien alleen wit VEEL mooier! gheheh en dan GTi Natuuluk :ugeek:
Toen ik deze foto zag was ik ook verkocht! De voorwaarde moest zijn voor nieuwe velgen dat ze iig zwart waren en het moest een velg zijn die niet iedereen heeft. Ik ben echt super benieuwd hoe het zal staan Big Grin En wat ze kosten...pfff te veel :shock:

De GTI wil ik ook net zo laag hebben als die van de foto of zoals deze:
FotoCIAEGGG3-1.jpg

Foto6VVKAGQC-1.jpg

Mijn wintervelgen worden ook zwart gecoat zoals de foto hierboven(alleen dan in 17inch denver)
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Ik zou serieus overwegen hem te maken zoals op de foto, alleen dan zonder zwart VW teken achter en geen gele mistlampen. Man, wat een tof ding op die photoshop :)
Vind die velgen ook super, die Denver!
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Roy78 zei:
Heb je de GTI al?

Gisteren heb ik weer boos gebeld naar mijn dealer omdat er weer geen belofte is nagekomen :evil:
Ze konden alleen zeggen dat de auto nu op transport staat, maar waar die is weten ze niet. De auto moet uit spanje komen en gaat met de boot volgens de vw dealer en zal volgende week in mijn bezit moeten zijn. Dit is wel het langste dat ik ooit op een auto heb gewacht :shock: 5 maanden!
Foto's volgen....
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Ik heb van velen gehoord dat de levertijd op hun 6R nog langer was.
Als je n BM wilt bestellen wacht je volgens mij bijna 8 maanden. Car of the year hè...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!