Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TwistedBE zei:2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...
ger zei:heb mijn 6r bm gisteren gekregen 9maanden gewacht :lol:
Polootje zei:TwistedBE zei:2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...
Tja....maar hij heeft wel een GTI besteld he...die zie je nog niet zo heel veel..![]()
TwistedBE zei:Polootje zei:TwistedBE zei:2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...
Tja....maar hij heeft wel een GTI besteld he...die zie je nog niet zo heel veel..![]()
Dat heeft nu toch helemaal niks te maken met wat voor auto het is.
Al was het de eerste GTI in het ganse land, het gaat gewoon over hoe snel je verzekering het doorgeeft.
Eenmaal aangegeven heb je 2 dagen later je nummerplaat al met de post en is je verzekering in orde.
Polootje zei:TwistedBE zei:2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...
enzolino zei:Ik denk dat je je polo pas met Sinterklaas als sinterklaas cadeautje krijgaangezien je zowieso nog een aantal dagen gaat moeten wachten voordat je kenteken op naam wordt gezet. Ik heb gelukkig maar 2 weken hoeven wachten. Ik heb zoveel gepushed en aangekondigd dat ze maar 1 snel moesten leveren anders zou ik naar een andere dealer gaan.
enzolino zei:Wat ik denk hé, is dat ze niet voor 1 auto gaan varendat is zeer jammer er moet ckr een grote lading naar NL worden gestuurd dat de auto erbij zit.
Het hangt er ook vanaf wat de voorraad bij de dealer is. Maar hoop toch voor je dat je je bolide spoedig zal ontvangen!!
Sterkte!![]()
citroene zei:doen ze dit per boot ??ik dacht dat ze dit met de vrachtwagen deden
Polootje zei:citroene zei:doen ze dit per boot ??ik dacht dat ze dit met de vrachtwagen deden
Vanaf Spanje wel ja (lees: kunnen veel meer wagens op, dus goedkoper) maar bij aankomst in de Ned.haven, gaat dit per Ponlijntje naar A'foort en door naar Leusden (Pon dus)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.