Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha nee is bij me werk in Katwijkbij den haag het strand op?
Weet niet precies het zijn inderdaad gold gti velgen weet niet of ze origineel zijn want heb ze mee gekregen toen ik de auto 2de hands kochtWat zijn dit voor velgen? Geen orignele OEM toch?
Nog interesse in de velgen? gooi ze in de verkoop.Wat zijn dit voor velgen? Geen orignele OEM toch?
ik heb er voorheen gewoon me originele demper onder gehouden en eerst zat er een opschuifbaar sierstuk onder en daarna werd er een ander sierstuk opgelast toen ik mijn middendemper verwijderde. en nu zit er een dubbele pijp onder met sport einddemper echt een aanrader!Mooie bak geworden...
Mag ik je wat vragen @Michiel97, wat voor uitlaat had je eerst?
Of is dat een sierstuk? Als ik zo naar de eerste foto's kijk. Lijkt t me een einddemper.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.