Het is nu lekker koel in de auto en ik ga er van uit dat ik de komende 150k even geen onkosten meer heb behalve benzine!Maar ja, alles doet het weer, dus happy you! Nu hopen dat je voorlopig niks qua onderhoudskosten hebt!
Ja een auto rijdend houdend kost altijd knaken maar dit jaar gaat het wel gortiger dan menig jaar ervoor! Maar goed, hiermee zijn we er dan ook *klopt af*. De garage waar ik nu bijzit is zeker heel schappelijk, hij is de goedkoopste hier in de buurt en zeer kundig.Een auto hebben is leuk, een auto rijdend houden vaak wat minder Hopelijk ben je er nu weer even vanaf! Vervangen van de koppeling + uurloon is trouwens heel schappelijk.
Klinkt wel logisch want de auto slaat me momenteel wat vaker af.Het kan zijn dat ze de koppeling niet goed hebben ontlucht, dan komt deze niet goed vrij en gaat het schakelen niet soepel. Kan zijn dat de luchtbel inmiddels wel is verdwenen.
Vind de prijs van de condensor ook niet gek hoor, nette prijzen bij je garage!
Zijn alle leidingen al bekeken? Misschien toch ergens een lekkage.Helaas is de airco weer stuk... Dat is dan de derde keer en honderden euro's verder. Kennelijk zijn de airco's van Polo's behoorlijk ruk.
Maar weer naar de garage.
Inderdaad, misschien wijsheid om eens naar een andere garage te gaan. Wellicht de VW dealer?Ik denk dat je eerder bij de kundigheid van de garage moet aankloppen
Ik rijd met mijn Polo 9N3 1.4 gemiddeld 1 op 16/17 en soms zelfs 1 op 18 naar het werk (all-season banden), wel een beetje afhankelijk van het weer. De afstand is zo'n 20 km en voornamelijk 80 km/u wegen. Zodra je snelwegen gaat rijden is het een ander verhaal, dan zakt het verbruik al snel terug. 170.xxx op de teller.Eigen calculatie, om precies te zijn 1 op de 13,81081081081081. Het zal nog zuiniger kunnen aangezien ik veel korte ritjes rijd maar gemiddeld 1 op de 16 wordt hem niet, laat staan 1 op de 18.
De aircopomp en de condensator zijn beide al vervangen. De aircopomp was 2e hands.Wat is er de vorige keer vervangen?
Netjes, mij is dat (nog) niet gelukt en ik rijd niet idioot snel.Ik rijd met mijn Polo 9N3 1.4 gemiddeld 1 op 16/17 en soms zelfs 1 op 18 naar het werk (all-season banden), wel een beetje afhankelijk van het weer. De afstand is zo'n 20 km en voornamelijk 80 km/u wegen. Zodra je snelwegen gaat rijden is het een ander verhaal, dan zakt het verbruik al snel terug. 170.xxx op de teller.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.