Volkswagen
Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs
1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM
Effe in de reservewielbak kijken? Heb meerdere verhalen gehoord (en zelf meegemaakt) van poreuse achterlichtrubbers die lekten. Mijn reservewielbak was gevuld met een aantal liter waterDe voorruit van mijn Polo was weer een beetje beslagen. Hopelijk geen voorteken dat er water in de cabine binnenkomt. Ben al op zoek geweest maar kon niks vinden. Het baart me wel enige zorgen want in het verleden was een beslagen ruit altijd het gevolg van een lekke auto. Morgen maar grondig op zoek.
Ik heb van 3drs nog mooie deurkaartenVooralsnog geen water gevonden en vanochtend waren de ramen ook niet beslagen. De stoffering van mijn deurpanelen is gaar en zodoende heb ik het plan opgevat om maar twee gave deurpanelen van de sloop te halen en ze helemaal te vervangen. Want die stof op zich maken lijkt me echt heel klote na het zien van een video.
Dank voor het aanbod maar ben net vanmiddag voorzien, hier op de sloop hadden ze er ook nog twee nette deurpanelen die ik heb gekocht.Ik heb van 3drs nog mooie deurkaarten
Hmm, volgens mij moet dit bij alle 9N-en lukken.Dit wil ik bij mijn Polo nog eens gaan onderzoeken trouwens, ik heb elektrische ramen maar deze gaan niet open en dicht met de sleutel…
Ja hoor. Zolang het maar blijft zitten. Ik zou zelf voor een klemmetje kiezen.Ik wil het leer van de versnellingspook vervangen. Kan ik de knop later vastmaken met een tie wrap i.p.v. een klem?
Wat voor klemmetjes zijn dat precies?Ja hoor. Zolang het maar blijft zitten. Ik zou zelf voor een klemmetje kiezen.
kun je het anders ff tekenen hoe hij eruit zag!Zonet brandde er een oranje lampje op het dashboard. Nadat ik de auto uitdeed en weer startte was het weg. Heb op internet gezocht wat het lampje betekent maar kan het niet terugvinden. Het leek wel een Mercedeslogo met uitroepteken. Zegt iemand dat iets? Lampjes die spontaan beginnen te branden word ik zenuwachtig van.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.