Mijn Missie: Alle landen ter wereld bezoeken [ Reis Vlogs ]

@Ruud9N

De statistieken zijn 14.000km!!


En dit is dan onze laatste 24 uur in de VS.

Hopelijk hebben jullie genoten van deze rondreis.

Hoofdstuk VS is afgesloten.

Een nieuw land komt er zsm aan.

"Hint hint.. het begint met Oek en eindigt met raïne".
goede keuze man!
ik ga 10 augustus ook die kant op.
sla odessa niet over!
Mischien kom ik je nog wel tegen daar!
ga je met de polo?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM

Nuclear reactor nummer 4.

Ik ben tot op een paar meter afstand geweest van dit ding. Spectaculair!

Sommige mensen noemen je gek dat je zo dichtbij bent gaan staan maar het is daar prima veilig als je weet hoe radiatie werkt.

Ja er is daar verhoogde radiatie maar het is zeker niet gevaarlijk voor een kort bezoek.

Met wat special effects heb ik het begin van de video even wat grappiger gemaakt.

Anders is het maar zo saai kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, Robin en kawazxr
Reizen tijdens Corona? Dat is iet voor iedereen weggelegd.
Al helemaal niet als je vast komt te zitten op een eiland.

Ik ben vast komen te zitten op een eiland. Maar dan ook doelbewust. En lucky als ik ben heb ik toestemming gekregen om tijdens de lockdown het eiland op een unieke wijze te mogen filmen.

Alle video's zijn gemaakt, en nu ben ik begonnen met het monteren van deze unieke ervaring.
Ik heb een druk toeristische eiland mogen filmen terwijl niemand op straat aanwezig was.

Hierbij mijn intro.

 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Ruud9N en kawazxr
Dit is een UNIEKE reisvideo van St. Maarten.
Zo zul je het eiland van St. Maarten nooit meer zien!
Een LOCKDOWN!
In Nederland hebben wij geen lockdown gekend, alleen maar een aantal strenge regels waar wij aan moesten denken.
In andere landen had je wel een totale lockdown. Niemand mag de straten op. Niemand mag naar het strand. Alle winkels zijn dicht.
Geen toerisme, geen mensen, helemaal niets!
En dat voor een eiland waar vele mensen al in armoede leven, omdat het eiland voor 95% om toerisme draait.
Ik ben de gelukkige om met jullie te kunnen delen, hoe een totale lockdown op zo'n eiland eruit ziet.
Ik ben begin dit jaar naar Sint Maarten gegaan en kwam er vast te zitten vanwege de pandemie, dus besloot ik om op een andere manier mijn reizen vast te leggen.

 
Lijkt mij heel erg onwerkelijk. Weet nog dat ik in de Konmar (supermarkt van vroeger) kwam, een dag voordat ze voorgoed zouden sluiten. Het leek wel alsof de winkel was geplunderd want bijna alle schappen waren leeg of er lag nog 1 verpakking in. Dat vond ik al heel erg onwerkelijk. Zou niet weten hoe een heel leeg dorp (want zo groot is het wel) aanvoelt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!