Mijn Missie: Alle landen ter wereld bezoeken [ Reis Vlogs ]


En zoals beloofd, een snelle opvolger van mijn vorige aflevering.

Ook deze is kort, en dat betekent weer dat er weer een snelle opvolger komt.

Soms zijn afleveringen nou eenmaal kort, omdat ik niet teveel door wil gaan over een klein onderwerp.

In dit geval ruilen wij onze auto's om en heb ik het kort gehouden zodat we later weer verder kunnen gaan met de roadtrip.

Dit is alweer aflevering 27, en we zitten nu precies op de helft van onze roadtrip.

Dat betekent dat er nog HEEL veel afleveringen komen voordat mijn hoofdstuk USA voorbij is.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr

In deze episode geef ik jullie een rondleiding door ons hotel in Las Vegas.

Het meest bizarre van dit is dat onze kamer uitzicht heeft op de kamer van de Las Vegas shooter maar ook op het plein waar deze gek op mensen heeft geschoten waar vele doden zijn gevallen.

Om de sfeer weer om te gooien neem ik jullie erna mee naar het begin van waar Las Vegas bekend om werd.

De oude Strip, genaamd Fremont Street. Waar je de meest gekke mensen tegen kan komen.

Ook ik hoor in dit rijtje thuis denk ik LOL
 
  • Geweldig
Waarderingen: kawazxr
Oei oei dat is zeker wat anders dan we gewend zijn, zeker een goed verhaal en klopt precies (wat mij betreft dan ;)).
Alleen dit is en blijft natuurlijk een heel persoonlijke keuze, wat voor jou en mij belangrijk is kan voor iemand anders totaal onbelangrijk zijn.
Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt met goede en slechte keuzes, beide heb je nodig om er wat van te maken of niet natuurlijk :).

Maar tof om te weten hoe je hier over denkt en dit uitspreekt op deze mooie reizen, ga vooral zo door en blijf lekker genieten (kunnen wij ook een beetje meegenieten :mrgreen:).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Wij zijn op reis gegaan naar de VS, enkel om boodschappen te doen bij de ALDI.

Ik wist niet eens dat er een Aldi bestond in de VS.

En ik wist ook niet dat ik ooit een reisvideo zou maken in de Aldi.

Maar hier is hij dan.

Ohja, noemen Belgen serieus een thermoskan, een thermofles of gewoon een fles een EMMER?

Deze Kelly noemde dit ding gewoon een emmer.

Ik ga helemaal stuk.

 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!