Mijn Missie: Alle landen ter wereld bezoeken [ Reis Vlogs ]

Wauw dat was zeker een hele mooie route zeg echt heel mooi om te zien en weer een lift ervaring rijker (heeft zo moeten zijn jullie koppigheid, heel herkenbaar hoor hahahahaha) maar anders had je dit niet meegemaakt en toch wel tof om deze mensen tegen te komen bij het liften.

echt een TOP video inderdaad :cool:.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Weer een hele mooie aflevering zeg, top opnames met de Dji bij de GGB en gaaf om in SF het straatbeeld zo te zien.
Oei oei en Kelly weer de vijfde mustang pfffff hopelijk ook echt de laatste voor hem.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Hoe ver kan zo'n drone eigenlijk en stopt hij automatisch als hij het contact dreigt de verliezen?
Ze zeggen dat hij 7km ver kan. Ik ben nooit verder gegaan dan 2km.
Het contact kan ook na een paar honderd meter al verloren gaan. Het ligt maar net in wel gebied je vliegt. Je moet dus goed opletten waar je bent.

Ik heb een paar stukjes gezien, fantastisch gewoon!

We zijn wel eens in het westen van Canada en de VS geweest en het is leuk om die landschappen weer terug te zien.

Wij willen in juni naar Banff, Jasper en Yellowstone gaan, maar waarschijnlijk wordt dat een jaartje uitgesteld vanwege de corona-perikelen.

Ik krijg wel enorme zin om weer die kant ol te gaan.

Cool, Canada staat ook op mijn planning. Jasper en Banff!!
 
Ze zeggen dat hij 7km ver kan. Ik ben nooit verder gegaan dan 2km.
Het contact kan ook na een paar honderd meter al verloren gaan. Het ligt maar net in wel gebied je vliegt. Je moet dus goed opletten waar je bent.
Er zit dus geen beveiliging op dat hij automatisch stopt en/of terugkeert als de verbinding verbroken wordt?

Mijn stoutste jongensdroom waargemaakt.

Met de Mustangs op LA River gereden!!

Mensen die GTA hebben gespeeld kennen dit stukje maar al te goed.
Jammer dat je niet op de helling hebt gereden. Dat zou mij wel toch lijken.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!