Ze zeggen dat hij 7km ver kan. Ik ben nooit verder gegaan dan 2km.Hoe ver kan zo'n drone eigenlijk en stopt hij automatisch als hij het contact dreigt de verliezen?
Ik heb een paar stukjes gezien, fantastisch gewoon!
We zijn wel eens in het westen van Canada en de VS geweest en het is leuk om die landschappen weer terug te zien.
Wij willen in juni naar Banff, Jasper en Yellowstone gaan, maar waarschijnlijk wordt dat een jaartje uitgesteld vanwege de corona-perikelen.
Ik krijg wel enorme zin om weer die kant ol te gaan.
Er zit dus geen beveiliging op dat hij automatisch stopt en/of terugkeert als de verbinding verbroken wordt?Ze zeggen dat hij 7km ver kan. Ik ben nooit verder gegaan dan 2km.
Het contact kan ook na een paar honderd meter al verloren gaan. Het ligt maar net in wel gebied je vliegt. Je moet dus goed opletten waar je bent.
Jammer dat je niet op de helling hebt gereden. Dat zou mij wel toch lijken.Mijn stoutste jongensdroom waargemaakt.
Met de Mustangs op LA River gereden!!
Mensen die GTA hebben gespeeld kennen dit stukje maar al te goed.
Er zit dus geen beveiliging op dat hij automatisch stopt en/of terugkeert als de verbinding verbroken wordt?
Jammer dat je niet op de helling hebt gereden. Dat zou mij wel toch lijken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.