Mijn Missie: Alle landen ter wereld bezoeken [ Reis Vlogs ]

En zoals beloofd, een snelle opvolger van mijn vorige aflevering.

Ook deze is kort, en dat betekent weer dat er weer een snelle opvolger komt.

Soms zijn afleveringen nou eenmaal kort, omdat ik niet teveel door wil gaan over een klein onderwerp.

In dit geval ruilen wij onze auto's om en heb ik het kort gehouden zodat we later weer verder kunnen gaan met de roadtrip.

Dit is alweer aflevering 27, en we zitten nu precies op de helft van onze roadtrip.

Dat betekent dat er nog HEEL veel afleveringen komen voordat mijn hoofdstuk USA voorbij is.

In deze episode geef ik jullie een rondleiding door ons hotel in Las Vegas.

Het meest bizarre van dit is dat onze kamer uitzicht heeft op de kamer van de Las Vegas shooter maar ook op het plein waar deze gek op mensen heeft geschoten waar vele doden zijn gevallen.

Om de sfeer weer om te gooien neem ik jullie erna mee naar het begin van waar Las Vegas bekend om werd.

De oude Strip, genaamd Fremont Street. Waar je de meest gekke mensen tegen kan komen.

Ook ik hoor in dit rijtje thuis denk ik LOL

Weer een mooie weergave van hoe het flink over de top kan in LV hahahaha, maar op de een of andere manier echt tof om dit Live te zien en mee te maken :mrgreen:.

Laatst bewerkt:
Volvo  - 

We zijn alweer bij een volgende aflevering. Het gaat opeens heel snel en ik werk nog steeds keihard aan mijn achterstand.

Als ik de hele wereld aan jullie wil laten zien dan moet deze amerikareis ook snel klaar zijn anders zijn we over 1 jaar nog niet klaar. HAHA.

Als je van drone beelden houdt dan is dit de video voor jou.

Bij dat 'restaurant' in Fremontstreet waar Kelly op de weegschaal stond.
Op het raam stond: Over 350 LBS? Eet for free.
Pfff, only in Amerika.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
@Ruud9N

Wow, scherp dat je dat zag.

Ik wist wel dat Heart Attack Grill die regel hanteert maar zag het zelf niet eens op mijn eigen video.

Ja Amerikanen houden van shockeren.

Het ergste is nog, dat hun reclame presentator dood is gegaan aan een hart aanval, terwijl hij in zijn reclames de Heart Attack Grill promoot.

Tijdens deze aflevering zijn we een koppel tegen gekomen die ook in dezelfde auto rijdt als ons.

En dan ga je al snel met elkaar optrekken.

We hebben de hele dag samen gereden en samen bezienswaardigheden bezocht.

Overal waar we kwamen zagen mensen 3 Mustangs GT.

Dat was echt gaaf.

De 6e reisvlog van deze week.

Mijn reismaatje heeft zijn 4e auto alweer verpest.

Door dit ongelukje moet hij WEER zijn auto inruilen.

Na het ongelukje zien jullie een onvergetelijke route waar we lekker doorheen scheuren.

HEERLIJK!

Dit keer zijn we in Death Valley, California.

We rijden de mooiste route van Death Valley.

Lekker smal eenrichtingsverkeer, met veel bochten en steile hellingen en dalingen.

Met wat commentaar van mij rijden we deze 5 miles pracht weg van begin tot einde.

Enjoy.

Dat was zeker weer een hele gave route zeg echt lekkere bochten door de mooie natuur.
Jammer van de laatste kilometers maar inderdaad beter safe than sorry ;).

Volvo  - 
Oei oei dat is zeker wat anders dan we gewend zijn, zeker een goed verhaal en klopt precies (wat mij betreft dan ;)).
Alleen dit is en blijft natuurlijk een heel persoonlijke keuze, wat voor jou en mij belangrijk is kan voor iemand anders totaal onbelangrijk zijn.
Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt met goede en slechte keuzes, beide heb je nodig om er wat van te maken of niet natuurlijk :).

Maar tof om te weten hoe je hier over denkt en dit uitspreekt op deze mooie reizen, ga vooral zo door en blijf lekker genieten (kunnen wij ook een beetje meegenieten :mrgreen:).

Volvo  - 
Wij zijn op reis gegaan naar de VS, enkel om boodschappen te doen bij de ALDI.

Ik wist niet eens dat er een Aldi bestond in de VS.

En ik wist ook niet dat ik ooit een reisvideo zou maken in de Aldi.

Maar hier is hij dan.

Ohja, noemen Belgen serieus een thermoskan, een thermofles of gewoon een fles een EMMER?

Deze Kelly noemde dit ding gewoon een emmer.

Ik ga helemaal stuk.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!