Jay511
Bekend lid
Thanks! Twijfelde tussen rood en geel... vond geel chiquer op donkergrijs, en rood zie je al zoveel..Staat mooi dat geel op donker.
Hoeveel % zijn je ramen getint 20 of 35% doorlatend?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Twijfelde tussen rood en geel... vond geel chiquer op donkergrijs, en rood zie je al zoveel..Staat mooi dat geel op donker.
Thanks! Welke kleur is jouw Polootje?Ik zit nog te twijfelen tussen blauw of geel... ik vind dat geel goed staan bij jouwe!
Op zwart zou ik ook 100% voor rood gaan!Ziet er dik uit! Heb zelf getwijfeld tussen geel en rood. Uiteindelijk gekozen voor rood om dat ik dacht meh.. zou dat wel staan bij een zwarte gti velg
Thanks! Zo was hij standaard. Kan ook op internet niet vinden hoeveel % het is..Ik vind het zo juist wel mooi.
Thanks! Twijfelde tussen rood en geel... vond geel chiquer op donkergrijs, en rood zie je al zoveel..
Thanks! Welke kleur is jouw Polootje?
leg t ff uit hoe je het uiteindelijk gedaan hebt en laat ff foto's zien voor toekomstige leden die het ook willen doen!Eindelijk gelukt de bluetooth adapter aan te sluiten. Wat een gepeuter, uiteindelijk ging er een lichtje branden boven m’n hoofd en is het gelukt. Ik raad het aan voor mensen die een nieuwe radio te duur vinden maar toch BT willen op je originele VW radio... echt een gouden oplossing.
Ga er woensdag een how to van maken als dat handig is. Vooral voor zo’n goedkoop ding is t superleg t ff uit hoe je het uiteindelijk gedaan hebt en laat ff foto's zien voor toekomstige leden die het ook willen doen!
thnx
Thanks gozer, ben er zelf echt blij mee. Spuiten kostte niks gezien ik dat bij een bedrijf doe waar ik op mijn werk veel zaken mee doe.Lekkerrr, ziet er goed uit man.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.