En.. Ga jij ze nog halen? of wacht je nog effe?De lampen zijn in NL pas over een maand of 2 te bestellen. Dus voorlopig kan iedereen de aanschaf wilt doen sparen.
Eigenlijk vind ik m'n dagrij verlichting zo wel mooi
Heb zelfs een lichtelijke coming home en leaving home actie
Als je met je foto-toestel flitst, dan flitst zijn Polo terugLichtelijke Leaving, Coming Home actie? snap ik niet .. bedoel je dat je dat nu heb of heb je weer iets aparts/anders :shock:
Aaah pfff moet denk ik nog wakker worden :shock:Als je met je foto-toestel flitst, dan flitst zijn Polo terug
Maar bij een R-Line horen gewoon bi-xenon(look) koplampen!!
Heb je hier al een "Preisvorschlag" gedaan ?Maar om effe terug te komen op de lampen als ik ze voor 250,- kan krijgen haal ik ze
De Xenon wordt direct op de lampaansluiting aangesloten. Dit past altijd, mits je een set met de juiste lampmaat koopt.Even snel een vraagje, is het mogelijk om achteraf ook originele xenon in te bouwen? Of is dat kabelboom technisch onmogelijk.
Misschien was achteraf mistlampen erbij makkelijker geweest.Ok ik vraag dit aangezien ik een Blue GT heb besteld, maar bij de Blue GT vervallen de mistlampen wanneer je xenon als optie neemt. Ik vind dat dan de voorkant te "kaal" is en daarom wil ik graag achteraf xenon (of dectane) koplampen monteren.
Ok ik vraag dit aangezien ik een Blue GT heb besteld, maar bij de Blue GT vervallen de mistlampen wanneer je xenon als optie neemt. Ik vind dat dan de voorkant te "kaal" is en daarom wil ik graag achteraf xenon (of dectane) koplampen monteren.
Misschien was achteraf mistlampen erbij makkelijker geweest.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.