Denk dat ik mijn geld bewaar en lekker doorspaar voor een R-line bumper en er Dectane lampen. 1200 eu voor xenon is echt wel veel geld voor lampen die er "cooler" uit zien.
Denk dat ik mijn geld bewaar en lekker doorspaar voor een R-line bumper en er Dectane lampen. 1200 eu voor xenon is echt wel veel geld voor lampen die er "cooler" uit zien.
Zat net te kijken maar voor dat geld heb je de dectane koplampen, R-line bumper, xenon en drl alles gespoten en gemonteerd en je hou nog geld over kijk daar word je vrolijk van
Weet jij de prijs van een r line bumper en is dat incl. Mistlampen?
Langleve een topicje van mij, het onderdelen topic voor de 6R
Daar staat wel een richtprijs in
Haha wat een geweldig forum! Helaas geen bestelnummer voor de bumper zonder koplampsproeiers maar ik zal eens vragen bij de dealer
Top ik wacht een weekje zodat iedereen dit gezien heb en dan laat ik je de details weten zijn er nu dus 2 hehe:lol:Ik houd mij aanbevolen Djaggo!
Top ik wacht een weekje zodat iedereen dit gezien heb en dan laat ik je de details weten zijn er nu dus 2 hehe:lol:
Eh ...een PM mag ook hoor voor een ieder die ze wil.
Deze zijn zonder hoogte regeling er zijn er wel een aantal die ze geinstalleerd hebben weet zo effe niet meer wie dat waren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.