Morgen H7 inbouwen in BM.

@FlashredBM

Nogmaals ik heb niks persoonlijks tegen je.. Maar als ik je al een hint heb gegeven met dat er al een topic is met met H7 koplampen dan lijkt het me duidelijk waar je moet zoeken ;)

In het kort:
Dat je groot-lichten wel of niet mee branden heeft helaas niks te maken met bouwjaar, uitvoering of opties die je hebt... Het heeft te maken met welke module je hebt onder je dashboard. Volkswagen monteert willekeurig verschillende modules en ook wat eigenlijk niet bij een BM hoort. waarschijnlijk omdat ze tekort hebben/hadden aan onderdelen om zo toch polo BM's te blijven produceren.

Geloof me we hebben heel wat BM's vergeleken hier op forum. Normaal gesproken hoort bij een BM (Eigenlijk hoor ik te zeggen bij een H4 koplamp) dimlicht uit te schakelen bij ingeschakeld groot-licht.

Ik heb een hele andere bedrading eromheen moeten leggen met een relais om dit probleem op te lossen terwijl bij sommige type modulen dit ook simpel met aanpassing via vag-com in te schakelen was.

Daarnaast heb je nog uitvoeringen met mechanische relais af fabriek (vaak de gewone Trendlines en geen BM) waarbij simpel kabel trekken van een kabel vanuit je lichtschakelaar naar relais ook oplossing biedt.

Maar dit en veel meer is eerder uitvoerig besproken en uitgelegd.

Voor uitvoeringen wil ook wel een heel verhaal vertellen maar deze is ook allemaal terug te vinden.

MVG
 
HakanC zei:
En om terug te komen op onderwerp uitvoeringen:

BM is gewoon een Trendline en is ook enkel als Trendline beschikbaar. BM Comfortline is een iets opgeleukt Trendline en is bedacht door Nederlandse PON.

BM Comfortline heeft zovel plus punten als min punten t.o.v. de normale Comfortline.

Topic hierover: http://www.mypolo.nl/viewtopic.php?f=36&t=830&start=30
Yep, je hebt helemaal gelijk. Lang leve PON ( :shock: :shock: :shock: ) :lol: :lol: :lol:
 
Hallo mensen ik volg dit topic
En ik wil de link openen naar het andere topic voor de h7 koplampen maar krijg hem niet open ik krijg daarna gewoon de beginpagina van het forum kan iemand me vertellen waar ik moet zoeken voor het juiste topic? Ook ik heb h7 lampen en heb dus ook een trendline maar is wel gewoon een benzine alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Hallo mensen ik volg dit topic
En ik wil de link openen naar het andere topic voor de h7 koplampen maar krijg hem niet open ik krijg daarna gewoon de beginpagina van het forum kan iemand me vertellen waar ik moet zoeken voor het juiste topic? Ook ik heb h7 lampen en heb dus ook een trendline maar is wel gewoon een benzine alvast bedankt.

ik krijg ook de beginpagina.....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!